۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵

همراه بیمار در بیمارستان با پرستار سلام

 شرکت پرستار سلام ( 02188499404 ( 10 خط)) با سه شعبه در تهران با ارائه خدمت همراه بیمار در بیمارستان ، آسودگی خاطر را به شما و عزیزانتان هدیه می‌دهد. پرستار سلام دارای مجوز رسمی و بیش از 3000 رضایتمندی مشتری تا اسفند ماه سال 1402 می باشد که روز به روز به دلیل پیگیری های ما که حتی مشتریان ناراضی را نیز پیگیری می کنیم تا رضایتشان را جلب کنیم ، در حال رشد است.
همراه بیمار در بیمارستان با پرستار سلام

همراه بیمار در بیمارستان

دیگر نگران عزیزانتان در بیمارستان نباشید!

شرکت پرستار سلام ( 02188499404 ( 10 خط)) با سه شعبه در تهران با ارائه خدمت همراه بیمار در بیمارستان ، آسودگی خاطر را به شما و عزیزانتان هدیه می‌دهد.

پرستار سلام دارای مجوز رسمی و بیش از 3000 رضایتمندی مشتری تا اسفند ماه سال 1402 می باشد که روز به روز به دلیل پیگیری های ما که حتی مشتریان ناراضی را نیز پیگیری می کنیم تا رضایتشان را جلب کنیم ، در حال رشد است.

متخصصان مجرب و دلسوز ما در تمام طول بستری بیمار در بیمارستان ، در کنار او حضور دارند و از او مراقبت می‌کنند.

پرستار سلام تنها شرکتی می باشد که بخشی کاملاً مجزا در هر سه شعبه خود برای پرستاری و مراقبت از بیمار در بیماستان دارد و این بخش تا اواخر اسفند 1402 دارای بیش از 12 سال سابقه فعالیت درخشان می باشد.

علاوه بر اینکه با توجه به پیگیری هایی که در قسمت فوق ذکر شد، همیشه در حال گزینش و گلچین کردن نیروهای بخش همراه بیمار خود یعنی » پرستاران با لیسانس پرستاری ، کمک پرستاران بهیارها و کمک بهیارها و مراقب های با تجربه هستیم ، برای توضیحات بیشتر باید عرض کنم که :

بالای 95 درصد درخواست همراه بیمار از پرستار سلام برای مراقبان باتجربه است و به مهارت بیشتری نیاز دارند و 5 درصد مابقی هم برای پرستاران ، کمک پرستاران و ... می باشد.

پرستاران با لیسانس پرستاری در شرکت پرستار سلام بیشتر در زمینه تزریقات و پانسمان در منزل و مواردی با نند کشیدن بخیه ، تعویض سوند و ... درخواست های زیادی دارند.

معمولا این مراقبان باتجربه ما در طول 365 روز سال بیش از 150 شبانه روز از سال رو در بیمارستان های مختلف هستند و اگر به این تجربه‌ی بیش از 12 سال بخش همراه بیمار ما دقت کنید و به این هم دقت کنید که در کنار آن با توجه به بازخورد مشتریان قبلی گلچین شده اند.

متوجه خواهید شد که چرا پرستار سلام دارای این حجم از رضایتمندی مندی مشتری یعنی بیش از 3000 رضایتمندی مشتری که سه برابر سایر مراکز است می باشد.

همراه بیمار در بیمارستان

خدمات همراه بیمار در بیمارستان شامل

  • مراقبت های بهداشتی مانند تعویض پوشک ، لگن گذاشتن  و ...
    کمک در مراقبت های درمانی مانند همراهی برای عکس برداری ها و آزمایشات ، چک کردن علائم حیاتی و ...
    کمک به بیمار در انجام امور روزمره مانند راه رفتن ، غذا خوردن ، آبمیوه خوردن ، لباس پوشیدن ، تماس گرفتن با خانواده و ...
    اطلاع رسانی به موقع به کادر درمان ، پزشک و خانواده بیمار در شرایط بحرانی و ...
    و...

پرستار سلام برای تمام بیمارستان های تهران اعزام همراه بیمار دارد ، منجمله بیمارستان های :

بیمارستان اختر - بیمارستان امام حسین (ع) - بیمارستان سینا - بیمارستان شفا یحیاییان - بیمارستان شهدای هفتم تیر - بیمارستان شهدای یافت آباد - بیمارستان علی اصغر (ع) - بیمارستان فیروزگر -بیمارستان لقمان حکیم - بیمارستان امام خمینی (ره) - بیمارستان امیر اعلم - بیمارستان ولیعصر (عج) -بیمارستان غیاثی - بیمارستان الغدیر

بیمارستان بهارلو - بیمارستان بهرامی - بیمارستان میرزا کوچک خان - بیمارستان کودکان مفید -بیمارستان ۱۵ خرداد - بیمارستان شهدای تجریش - بیمارستان شهید هاشمی نژاد - بیمارستان روانپزشکی ایران - بیمارستان مسیح دانشوری - بیمارستان مهدیه - بیمارستان شهید مطهری -بیمارستان ضیائیان - بیمارستان طرفه - بیمارستان عرفان

بیمارستان شهید رجایی - بیمارستان جواهری - بیمارستان نجمیه - بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) -بیمارستان حضرت فاطمه (س) - بیمارستان دکتر شریعتی - بیمارستان رازی - بیمارستان فیروزآبادی -بیمارستان امام سجاد (ع) - بیمارستان آیت الله طالقانی - بیمارستان روزبه - بیمارستان لولاگر - مرکز طبی کودکان - مرکز قلب تهران - و ...

چند نمونه کار پرستار سلام در زمینه همراه بیمار در بیمارستان در برخی از این بیمارستان ها :

برای مثال همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) : درخواست متعدد به پرستار سلام برای افرادی که برای شیمی درمانی در این بیمارستان مراجعه می کنند و نیاز به همراه دارند تماس می گیرند.

و همانطور که می دانید بیمارستان امام خمینی ( ره ) بخش های جراحی متعددی منجمله جراحی عمومی - زنان و زایمان - جراحی مغز و اعصاب - جراحی قلب - جراحی توراکس - جراحی پلاستیک و ... می باشد که بعد از جراحی اکثر این بیماران نیاز به بسیتری شدن دارند و پرستار سلام نمونه کارهای زیادی را از این بیمارستان و سایر بیمارستان تهران در بخش همراه بیمار سایت پرستار سلام دارد.

همراه بیمار در بیمارستان فیروزگر نیز یکی از بیمارستان هایی است که از آن زیاد به ما درخواست همراه مریض می دهند و این بیمارستان نیز بخش های بستری متعددی  دارد که بیماران متناسب با بیماری خود در ن بستری می شوند و برخی از آن ها با ما تماس می گیرند و در خدمتشان هستیم.

همراه بیمار در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بعد از حراحی های چشم - گوش حلق و بینی -جراحی های ارتوپدی - جراحی های مغز و اعصاب - جراحی عمومی و ... نیاز به خدمات همراهی بیمار پرستار سلام دارند که در خدمتشان هستیم.

همراه بیمار در بیمارستان مرکز قلب تهران که از نام آن معلوم است در چه مواردی برای این بیمارستان همراه بیمار اعزام می کنیم.

همراه بیمار در بیمارستان لولاگر - همراه بیمار در بیمارستان ضیائیان - همراه بیمار در بیمارستان ولیعصر (عج) - همراه بیمار در بیمارستان مسیح دانشوری - همراه بیمار در بیمارستان روزبه - و ...

 

مزایای استفاده از خدمات همراه بیمار در بیمارستان

با توجه به حضور یک همراه بیمار با تجربه که می داند چطور در شرایط بحرانی بیمار ، شرایط را مدریت کند باعث کاهش اضطراب و نگرانی بیمار و خانواده می شود.

تسریع در روند بهبودی بیمار به دلیل هم صحبتی با بیمار و پیش رفتن تمام روتین های بیمارستانی مانند آزامایشات ، عکس برداری ها و ... به این دلیل که همراه بیمار با قسمت های مختلف بیمارستان و حتی کادر درمان آن جا از قبل آشنا می باشد.

جلوگیری از بروز عوارض و عفونت ، تجربه همراه بیمار از پرستار سلام باعث می شود این موارد مانند عفونت که به دلایل مختلفی مانند کوتاهی در انجام امور بهداشتی بیمار و ... صورت می پذیرد، به وجود نیاید.

ارائه خدمات با کیفیت برای مثال حتی بلند و کوتاه کردن بیمار هم قلق دارد به نحوی که نه به خود بیمار نه به همراه بیمار فشار بیش از حد وارد نشود و در ایمن ترین حالت ممکن این مهم صورت پذیرد.

اعزام پرستار بیمار در بیمارستان با ویژگی های مناسب فردی که برای این کار مناسب باشد ( این ویژگی ها را با توجه به بازخورد مشتریان قبلی در پرستل خود بررسی کرده ایم ) منجمله خواب کم و سبک که اگر در طول شب اتفاقی اُفتاد به سرعت هوشیار شود، مهربان بودن ، صبر و حوصله داشتن ، توانایی ارتباط برقرار کردن خوب با کادر در متن ، خانواده بیمار و بیمار و ...

قیمت مناسب و نحوه پرداخت مناسب » برخی از مراکز ابتدا هزینه و قیمت کامل را دریافت کرده سپس اقدام به اعزام پرستار بیمار در بیمارستان می کنند که پرستار سلام اینگونه نیست.

و ...

قیمت همراه بیمار در بیمارستان از پرستار سلام چقدر است ؟

قیمت همراه بیمار به عواملی مانند شرایط جسمی و روحی بیمار ، ساعت کاری مورد نیاز - نوع همراه بیمار ( پرستار - کمک پرستار - مراقب با تجربه ) ، ساعت شروع کار که صبح خیلی زود و یا شب دیر وقت باشد که هزینه رفت و آمد اضافه می شود و ... بستگی دارد که برای اطلاع دقیق از قیمت همراه بیمار در بیمارستان بهتر است تماس بگیرید.

چرا شرکت پرستار سلام را انتخاب کنید ؟

سابقه درخشان در ارائه خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل و بیمارستان

دارای مجوز رسمی

مراقبین و پرستاران مجرب و آموزش دیده

ارائه خدمات با تعرفه مصوب و کیفیتی که 3000 رضایتمندی مشتری آن را تائید می کند

پشتیبانی و پیگیری بسیار قوی

سه شعبه در تهران » شرق تهران رسالت » غرب تهران مرزداران » شمال تهران شریعتی

درارا بودن تمام خدمات مورد نیاز شما به صورت کامل با یم تک زنگ به سرعت در خدمتیم ( لیست خدمات در انتهای همین محتوا موجود است

 

خدمات پرستار سلام در تهران

1. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک در منزل ( » پرستار کودک در منزل ، پرستار نوزاد در منزل ، مربی کودک در منزل )

2. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل ( » پرستار سالمند در منزل تهران )

3. خدمتکار برای امور منزل و آشپزی ( » نظافت منزل در تهران ، پذیرایی و ... )

4. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل ( » پرستار بیمار در منزل )

5. همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان )

6. اعزام کارشناس زخم بستر و کارشناس زخم دیابت

7. تزریقات پانسمان سرم تراپی سوند گذاری در منزل ، انجام انواع آزمایش‌ها در منزل

8. اعزام پزشک ، فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

9. و ….

10 درصد از درآمد پرستار سلام صرف امور خیریه می شود…

پرستار سلام به جای پول سعی می کند، مشکل مشتریانش رو حل کند…

با همراه بیمار در بیمارستان پرستار سلام ، دیگر نگران عزیزانتان در بیمارستان نباشید!

همراه بیمار در بیمارستان ، پرستار سلام ، آسودگی خاطر ، مراقبت های تخصصی ، خدمات با کیفیت ، قیمت مناسب را برای شما به ارمغان می آورد

با جستجوی عبارت " پرستار سلام " در گوگل ، و یا کلیک بر روی آدرس سایت پرستار سلام در قسمت زیر می توانیداز سایر خدمات ما نیز مطلع شوید.

www.Hi-Hurse.com

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، با ما تماس بگیرید

 

کد مطلب: 213251
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *