به گزارش
مردم سالاری آنلاین،بهزاد حقبر مدیرعامل سیبا موتور گفت: سیبا موتور برنامهای برای انبار کشندهها ندارد و تلاش میکند بتواند با سرعت بیشتر خودروها را به مصرف کننده برساند.
وی گفت،این شرکت تمامی تعهدات خود را طبق برنامه انجام داده و علیرغم مشکلاتی که در مسیر تولید است، هیچ تعهد عقب افتادهای ندارد. وی یادآور شد: تمام کشندههای تولیدی شرکت سیبا موتور استانداردهای 85گانه را بدست آوردهاند.
بهزاد حق بر گفت: سیبا موتور با رکورد تولید جدید خود، جلوتر از تعهدات خود حرکت میکند و اکنون مقداری از تعهدات در مراحل نهایی آماده سازی است که پس از طی مراحل قانونی به مشتریان تحویل میشود.»
وی درخصوص اهمیت رضایتمندی مشتریان یادآور شد: «اسفند سال 1401 بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست را در ارائه خدمات فروش کسب کرد.
گفتنی است شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد با ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگیها، سیستمهای ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روشهای متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… عملکرد خودرسازان را بررسی میکند.
بر همین اساس نمرات منتشر شده سیبا موتور از نظر «وضعیت نظام مدیریتی شرکتها» نمره ۸۴ را از صد نمره بدست آوردهاند که متوسط نمره شرکتهای خودروساز سنگین در این شاخص۳۶ است. از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» نیز سیبا موتور نمره ۷۴ را بدست آوردهاند. در ارزیابی وضعیت نمایندگیهای مجاز نیز سیبا موتور با نمره ۶۹.۸ مقام سوم را دارد اما میانگین نمره صنعت سنگین ۴۱ است.