۰
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵

خرید لپ تاپ قسطی از سایت قسطی مهران

انتخاب و خرید یک لپ تاپ خوب از میان این همه برندهای مختلف و مدل‌های گوناگون و فروشگاه‌های زیادی که در بازار وجود دارد، نیاز بررسی و تحقیق فراوان است. در این مطلب نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ را بررسی می کنیم.
خرید لپ تاپ قسطی از سایت قسطی مهران
انتخاب و خرید یک لپ تاپ خوب از میان این همه برندهای مختلف و مدل‌های گوناگون و فروشگاه‌های زیادی که در بازار وجود دارد، نیاز بررسی و تحقیق فراوان است. در این مطلب نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ را بررسی می کنیم.
قیمت لپ تاپ
شناسایی یک لپ‌ تاپ متناسب با نیازمان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما پیش از آن توجه به قیمت لپ تاپ بسیار مهم تر است. با افزایش قیمت لپ تاپ نیز بسیاری از کاربران، توانایی خرید این محصول را به صورت نقدی از دست داده اند. به همین دلیل هم خرید لپ تاپ قسطی گزینه‌ای مناسب‌تر است که پیش روی ما قرار دارد.
امروزه مراکز فروش اقساطی لپ تاپ در سراسرکشور بسیار زیاد اند. اما ما قصد داریم تا فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که انواع برندهای لپ تاپ را با شرایط بسیار مناسب اقساطی در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین امکان خرید حضوری و هم خرید غیرحضوری به صورت قسطی را فراهم کرده اند.
فروشگاه مهران (همهچیچکی)
فروشگاه همهچیچکی مهران یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش اقساطی لپ تاپ است است. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 88-89 با هدف تسهیل فرآیند خرید برای تمامی مردم ایران آغاز کرده است. همان‌طور که گفتیم دراین فروشگاه هم امکان خرید حضوری و هم امکان خرید غیر حضوری لپ تاپ، وجود دارد.
 در حال حاضر فروشگاه فیزیکی مهران واقع در محدوده پیروزی شهر مشهد است. بنابراین مردم عزیز ساکن سراسر مشهد می‌توانند با مراجعه حضوری به این فروشگاه خرید قسطی لپ تاپ مورد نظر خود را انجام دهند. اما برای خرید اینترنتی و غیر حضوری نیز مشتریان عزیز از اقصی نقاط ایران می‌توانند با مراجعه به سایت قسطی مهران به آدرس mehranstore.com اقدام به خرید اقساطی لپ تاپ نمایند.
خدمات فروشگاه مهران
لازم به ذکر است که فروشگاه مهران با تلاش‌های مداوم توانسته با پوشش‌دهی اکثر ارگان‌های دولتی از جمله نیروی انتظامی، فرهنگیان، ایران خودرو، حکمت کارت، اسنپ و .... امتیاز خرید محصولات دیجیتال از جمله لپ تاپ را با شرایط اقساطی بسیار مناسب و ویژه در اختیار این ارگان‌ها قرار دهد. همچنین فعالیت‌های خود را به سمت پوشش دادن دانشگاه‌ها و سایر شرکت‌های بزرگ و برتر ایرانی پیش ببرد.
نحوه خرید لپ تاپ قسطی از سایت فروشگاه همهچیچکی مهران
خرید اقساطی لپ تاپ از سایت قسطی مهران فرایندی بسیار ساده است. هرکسی می‌تواند به راحتی به صورت غیر حضوری لپ تاپ دلخواهش را خریداری کند. پس از ورود به سایت مهران از قسمت منو محصولات یا مراجعه به بخش فروشگاه می‌توانید به لیست محصولات لپ تاپ دسترسی داشته باشید. سپس با انتخاب برند مورد نظر، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که انواع مدل‌های موجود در فروشگاه را به شما نشان می‌دهد. 
با کلیک بر روی هر کدام از لپ تاپ‌ها می‌توانید جزئیات و مشخصات کامل محصول و همچنین قیمت آن را مشاهده کنید. پس از انتخاب لپ تاپ مورد نظر، با ورود به پنل کاربری و مشاهده سبد خرید خود می‌توانید شرایط اقساطی و تعداد اقساطی که می بایست پرداخت کنید و مبلغ آن را مشاهده کنید. خرید خود را تکمیل نمایید.
 شرایط تحویل کالا در خرید قسطی لپ تاپ غیر حضوری نیز به این صورت است که شما باید به تعداد اقساط مشخص شده چک تهیه کرده و سپس تصاویر آن را در پنل کاربری سایت بارگذاری کنید، پس از انجام اقدامات اولیه، دریافت مبلغ پیش پرداخت و تحویل چک‌ها به فروشگاه، لپ تاپ برای شما ارسال خواهد شد.
مزایای خرید لپ تاپ قسطی از سایت همهچیچکی مهران
تنوع بالای محصولات
برندهای معتبر و معروف از جمله لنوو، ایسوس، اپل، اچ پی و ...
تضمین کیفیت کالا
تضمین قیمت کالا
امکان مقایسه پیش از خرید
حمل و نقل سریع و آسان برای ساکنین مشهد
امکان پرداخت آنلاین
امکان خرید غیرحضوری
پشتیبانی 24 ساعته
گارانتی بازگشت وجه
روش‌های متنوع خرید اقساطی
اقساط بلند مدت
خرید اقساطی ویژه کارکنان و بازنشستگان
و بسیاری از موارد دیگر
شرایط خرید قسطی لپ تاپ برای افراد مختلف
در ادامه شرایط خرید قسطی برای اقشار مختلف اجتماعی را شرح می دهیم:
عموم مردم
برای خریدهای تا سقف ده میلیون تومان تنها پرداخت یک سوم مبلغ به صورت نقدی است. برای خریدهای بالای ده میلیون تومان تنها 50 درصد مبلغ به صورت نقدی دریافت می‌شود و الباقی هزینه با اقساط 18 ماهه و کارمزد تنها 4 درصد دریافت خواهد شد.
رانندگان اسنپ
رانندگان اسنپ برای خریدهای تا سقف ده میلیون تومان تنها یک چهارم مبلغ را به صورت نقدی و برای خریدهای 10 تا 15 میلیون تومان فقط یک سوم مبلغ را به صورت نقدی پرداخت می‌کنند. الباقی آن را با اقساط 18 ماهه و کارمزد 5/3 درصد پرداخت می‌کنند.
کارمندان
کارمندان برای خریدهای تا سقف ده میلیون تومان هیچ نیازی به پیش پرداخت ندارند و  بدون پیش پرداخت می‌توانند خرید قسطی گوشی را انجام دهند. در خریدهای تا سقف 10 الی 15 میلیون تومان می‌توانند مبلغ پیشنهادی خود را به عنوان پیش پرداخت بپردازند. این افراد باید الباقی هزینه را با اقساط 18 ماهه و کارمزد 5/3 درصد پرداخت نمایند.
بازنشستگان
برای پرداخت مبلغ نقدی در صورتی که ساکن مشهد باشند باید هزینه پیش پرداخت را به صورت حضوری در فروشگاه بپردازند. این افراد در صورتی که قصد خرید غیر حضوری از سایت مهران را داشته باشند، می‌تواند مبلغ پیش پرداخت اولیه را از طریق درگاه بانکی و به صورت آنلاین پرداخت نمایند. الباقی هزینه نیز در اقساط 18 ماهه و با کارمزد 5/3 درصد دریافت می‌شود.
سایت قسطی مهران، به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه‌های ارائه دهنده کالاهای دیجیتال از جمله لپتاپ به صورت اقساطی، انواع لپ تا‌پ‌های نو و دست دوم را از اکثر برندهای مطرح و معتبر جهان به فروش می‌رساند. در فروشگاه مهران شما می‌توانید انواع لپ تاپ‌های لنوو، اچ پی، اپل، دل، ایسوس، ایسر را به صورت اقساطی خریداری کنید. خرید قسطی لپ تاپ از فروشگاه مهران هیچ محدودیتی ندارند و شما قادرید هر لپ تاپی، از هر برند و با هر مدلی که مد نظر دارید را تهیه کنید.
منبع خبر
کد مطلب: 187147
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *