۰
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های کشرق، سغدیر، دسبحا، زفکا و پترول حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند پكرمان، درازک، ونوين و كپارس خروج پول هوشمند داشتند.
حجم مشکوک معاملات در بازار امروز
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های کشرق، سغدیر، دسبحا، زفکا و پترول حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند پكرمان، درازک، ونوين و كپارس خروج پول هوشمند داشتند.
طی معاملات بازار امروز، شاخص کل با کاهش هشت هزار و 813 واحدی کانال 1.5 میلیونی را از دست داد. شاخص کل هم‌وزن نیز 906 واحد افت کرد که نشان از قرمز بودن کلیت بازار دارد.
همچنین تابلو بورس امروز حجم معاملات را 10میلیارد و 900 میلیون و ارزش معاملات را چهار هزار و 689 میلیارد تومان نشان می‌دهد. بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.
در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خگستر، وساپا و خودرو بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، خودرو و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.
دانا با افزایش 13.67 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. ثغرب نیز با افت 6.44 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های غنوش، زفکا و فرابورس تعلق گرفت. خفنر، کشرق و قمرو نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های کشرق، خفنر و کپشیر رقم خورد. همچنین بموتو در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد چخزر بود.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 184601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *