به گزارش
مردم سالاری آنلاین، مهدی شایستهاصل با بیان این مطلب افزود: بسیاری از این فیلم ها و کلیپها مربوط به زمانهای گذشته هستند و برخی از آنها مشخص است مثلا در زمستان اتفاق افتاده و روز اول ماه رمضان که یک فصل گرم و لباس مسافران متفاوت است آن را منتشر میکنند که بگویند روز اول ماه رمضان متروی تهران به این صورت است، استنباطم این است که پشت برخی از این کلیپها افرادی هستند که سعی دارند هجمه فرهنگی به این دوره مدیریت شهری وارد کنند که ما را به یک رفتار حاشیهای ببرد.
او در ادامه گفت: وظیفه اصلی ما عبور و مرور مردم و کمک به یک شرایط امن و آرامش روانی برای همه مسافران است که در آنجا تردد میکنند؛ چه دست فروشان آرامششان را به هم بزنند و چه عدهای از طریق ایجاد یک فضای غیرشرعی فضا را به هم بزنند، ما باید با همه اینها مقابله کنیم.
مدیرعامل شرکا بهرهبرداری مترو توضیح داد: همه افرادی که تخصص و سواد رسانهای دارند، متوجه میشوند اینها بیشتر از این که به دنبال این باشند که کمک کنند به این که جلوگیری شود، به دنبال این هستند که بازنشر فساد کنند و ما این را نمیپذیریم.