; ?>; ?> بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴

بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌کنیم تا کلیه واحدهای آموزشی در کشور از 14 فروردین به صورت حضوری بازگشایی شده و دانش‌آموزان سر کلاس‌های درس حاضر شوند.
بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌کنیم تا کلیه واحدهای آموزشی در کشور از 14 فروردین به صورت حضوری بازگشایی شده و دانش‌آموزان سر کلاس‌های درس حاضر شوند.
احمد محمودزاده در آیین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش نظام تعلیم و تربیت بر پرورش نیروی انسانی با روحیه انقلابی و جهادی است تا منویات مقام معظم رهبری در این بخش تحقق عینی پیدا کند.
وی نقش مرجعیت و پیشتازی معلمان را در ساحه آگاهی‌بخشی و تربیت نیروی انسانی توانمند یادآور شد و تصریح کرد: با تأسی به 36 هزار شهید دانش‌آموز و 5 هزار معلم جامعه معلمی و دانش‌آموزی در سطح کشور تلاش می‌کنند تا وظیفه خطیر خود را در مهندسی آینده انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش خروجی آموزش و پرورش را نیروی انسانی متخصص در ساحه تولید واکسن، کسب جایگاه‌های علمی ممتاز نانو و فناوری‌های جدید برشمرد و گفت: آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا خروجی شایسته‌ای را در عرصه‌های مختلف داشته باشد تا اهداف نظام اسلامی در شکل‌گیری حیات طیبه تحققی عینی پیدا کند.
محمودزاده افزود: در رسیدن به تمدن اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، فعالیت‌های خوبی در سطوح مختلف آموزش و پرورش به ویژه تربیت دانش‌آموزان در تراز نظام اسلامی به وجود آمده و امیدواریم در این مسیر هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به معنای واقعی تحقق پیدا کند.
وی با انتقاد از بی‌توجهی آموزش و پرورش در کادرسازی و تربیت نیروی جوان با انگیزه انقلابی در دهه‌های اخیر خاطرنشان کرد: ما در انتصابات استان‌های مختلف با کمبود نیروی انسانی جوان و تحول‌آفرین روبه‌رو بودیم و بهتر است نسل حاضر مدیریتی برای جوانان میدان ظهور و بروز استعدادها را بدهند.
محمودزاده اضافه کرد: در سند آموزش و پرورش که ابعاد مختلف آن اجرایی نشده بر شفاف‌سازی، مردمی‌سازی،‌ کادرسازی و جوان‌گرایی نیز به عنوان اصول اساسی تاکید شده و این مأموریت سنگین بر عهده نظام تعلیم و تربیت گذاشته شده است.
وی بیان کرد: ما امیدواریم در قالب سند تحول آموزش و پرورش اهداف مقام معظم رهبری را در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش به ویژه تربیت نسلی شاخص به خوبی انجام دهیم و در این زمینه گام‌های جدی در دولت سیزدهم در نظام تعلیم و تربیت آغاز شده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام معلمان بر اساس لایحه رتبه‌بندی و قوانین ابلاغی خبر داد و تصریح کرد:‌ از فروردین ماه این مصوبه اجرایی شده و احکام معلمان نیز بر همین اساس صادر خواهد شد.
 
کد مطلب: 161915
برچسب ها: مدارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *