۰
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

خرید اقساطی محصولات ایران خودرو با فرنام خودرو

طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو مانند دنا پلاس یا سمند سورن همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. علت این مساله را باید در کیفیت خودروهای تولیدی این کمپانی خودروساز و قیمت مناسب آن‌ها ارزیابی کرد.
طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو مانند دنا پلاس یا سمند سورن همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. علت این مساله را باید در کیفیت خودروهای تولیدی این کمپانی خودروساز و قیمت مناسب آن‌ها ارزیابی کرد.
در شرایطی که ایران خودرو هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی محصولات خود ندارد، شرکت‌های عرضه کننده خودرو بسیاری هستند که تلاش می‌کنند تا خلا موجود را رفع کنند و برای رفاه حال مشتریان اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو کنند. اما آیا معامله با تک تک آن‌ها به صلاح است؟ در ادامه این مساله را با هم بررسی می‌کنیم.
 

 
آیا برای شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو می‌توان سراغ هر مجموعه‌ای رفت؟
اگر شرایط کسب سرمایه در کشور ما به قدری آسان بود که می‌توانستیم به راحتی اقدام به خرید خودرو نماییم و بعد اگر دچار مشکل می‌شد، یک سرمایه اندکی به پول فروش آن اضافه می‌کردیم و یک ماشین مدل بالاتر می‌خریدیم، قطعا این همه حساسیت برای شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو وجود نداشت.
اما اکنون شرایط جامعه ما به نحوی است که باید سال‌های متمادی بدون تعطیلی کار کنیم، اما در نهایت هم نمی‌توانیم به صورت نقدی  خودرو محبوبمان را بخریم و باید دست به دامن طرح‌های فروش اقساطی دنا پلاس یا فروش اقساطی سمند سورن پلاس شویم.
در چنین شرایطی اهمیت مجموعه‌ای که قصد داریم با آن وارد معامله شویم، دو چندان می‌شود و نمی‌توان ریسک کرد و با هر کسی وارد معامله شد. بنابراین مهم است که نکاتی را پیش از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو در نظر بگیریم.
نکات مهم پیش از خرید اقساطی خودرو
پیش از خرید اقساطی خودرو نکات زیر را در نظر بگیرید:
  • از وجود فروشنده اطمینان حاصل کنید
بسیاری از شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز، فقط در بستر اینترنت تبلیغ می‌کنند و عملا خبری از دفتر و شرکت واقعی وجود ندارد. بنابراین برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو سراغ مجموعه‌ای بروید که شناخته شده است، دیگران با آن معامله کرده‌اند، آدرس مشخصی دارد و مدیران آن صاحب نام هستند. فرنام خودرو یکی از این مجموعه‌های مطرح و خوشنام است که با خیال راحتی می‌توانید با آن معامله کنید.
  • از عمل کردن فروشنده با تعهدات اطمینان حاصل کنید
برخی فروشندگان خودرو، وعده‌های رنگارنگی می‌دهند، اما در عمل خبری از پایبندی به این وعده‌ها نیست. بنابراین بسیار مهم است که سابقه مجموعه فروش اقساطی ایران خودرو چگونه باشد. وقتی درباره مجموعه‌ای تحقیق می‌کنید و دیگران درباره آن می‌گویند که به تک تک تعهدات خود در موعد مقرر پایبند مانده است، مشخص است که این مجموعه گزینه خوبی برای معامله کردن است. فراموش نکنید که همه چیز در هنگام خرید خودرو به قیمت خودرو خلاصه نمی‌شود. مهم است که ماشین را چه زمانی به شما تحویل دهند یا در برابر پولی که پرداخت می‌کنید چه رسیدی به شما ارایه دهند. بنابراین این موارد را جدی بگیرید و زمان دقیق تحویل خودرو را از مدیران فروش مجموعه بپرسید. مجموعه‌ای مانند فرنام خودرو ضمن اینکه به صورت فوری و آنی طی طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، ماشین را به خریدار تحویل می‌دهد، سند خودرو را نیز به نام خریدار ثبت می‌کند.
 
  • مجموعه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین انعطاف را با شرایط شما داشته باشد
اوضاع اقتصادی کشور ما به گونه‌ای است که برخی از مجموعه‌های غیرمجاز فروش اقساطی خودرو تلاش می‌کنند تا از اعتماد و نیاز مردم سو استفاده کنند و در غیاب طرح مناسبی از سوی خودروسازها برای فروش اقساطی دنا پلاس یا فروش اقساطی سمند سورن پلاس، به قول معروف دولا و پهنا با مشتری حساب کنند.
اما نقطه مقابل این رویکرد مجموعه‌های معروفی مانند فرنام خودرو هستند که سالهاست تلاش می‌کنند تا شرایط را به نحوی فراهم کنند که متقاضیان خرید خودرو، به راحتی ماشین‌دار شوند.
از این رو با در نظر گرفتن شرایط مشتری، طرح‌هایی را پیش پایش می‌گذارند که کمترین فشار مالی را به آنان وارد کند.
آیا شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو در ماه‌های پایانی سال منطقی است؟
شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو در کشور ما هر روزی که به تاخیر بیفتد، ضرر است. می‌پرسید چرا؟ پاسخ واضح است. تورم در کشور ما با شیب تندی رو به صعود است. تورمی که از هیچ اصول و دلیل خاصی هم پیروی نمی‌کند. مجموعه‌ای از عوامل با ربط و بی ربط در بالا رفتن قیمت‌ها تاثیرگذارند. بنابراین اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داشته باشید، شرکت کردن شما در این طرح برای امروز بهتر و منطقی‌تر است تا دو ماه دیگر. زیرا ارزش پول کم می‌شود و هیچ تضمینی هم وجود ندارد که تا دو ماه دیگر قیمت‌ها در همین محدوده باقی بماند و بالا نرود.
برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو سراغ چه مجموعه‌ای برویم؟
پیشنهاد قطعی ما به شما برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی دنا پلاس یا فروش اقساطی سمند سورن پلاس، فرنام خودرو خواهد بود. مجموعه‌ای که میزان رضایت بالای مشتریان از عملکرد آن خیال شما را بابت اعتماد کردن راحت می‌کند و مطمئن خواهید بود که به همه تعهدات خود عمل می‌کند.
در معامله با فرنام خودرو از مزایای تحویل فوری خودرو و  ثبت سند به نام خریدار نیز بهره‌مند خواهید بود.
برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو فرنام خودرو چقدر سرمایه لازم است؟
فرنام خودرو شرایطی استثنایی برای فروش اقساطی دنا پلاس یا فروش اقساطی سمند سورن پلاس در نظر گرفته است به طوری که شما با هر میزان سرمایه‌ای که دارید می‌توانید با این مجموعه وارد معامله شوید.
در واقع قوانین فرنام خودرو آن چنان خشک و غیر قابل تعدیل نیست که گمان کنید الان باید x میلیون تومان پول داشته باشید تا بتوانید در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو شرکت کنید.
کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید، شرایط خود را شرح دهید و مشاوره رایگان دریافت کنید. آن‌ها به شما خواهند گفت که چگونه می‌توانید با سرمایه اندک صاحب ماشین مورد علاقه‌تان شوید و نوروز ۱۴۰۱ را با ماشین جدید شروع کنید.
کلام آخر
شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو در کشوری که تورم رو با افزایش دارد همیشه یک تصمیم مالی منطقی است و تقریبا تنها روش مطمئن برای خرید کالاهای اساسی محسوب می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید خودرو دارید، ابدا کار امروز را به فردا واگذار نکنید، زیرا جز اینکه با افزایش قیمت مواجه شوید، هیچ دستاورد دیگری برایتان نخواهد داشت. برای استعلام قیمت خودروها و نیز شرکت در طرح فروش اقساطی دنا پلاس یا فروش اقساطی سمند سورن پلاس می‌توانید همه روزه با مراکز فروش فرنام خودرو تماس حاصل نمایید.
کد مطلب: 160161
برچسب ها: ایران خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *