۰
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸

افتتاح خط تولید جدید در ایریکو ابهر

با حضور وزیر راه و شهرسازی در ابهر دو خط تولید جدید در ایریکو افتتاح شد.
با حضور وزیر راه و شهرسازی در ابهر دو خط تولید جدید در ایریکو افتتاح شد.
صبح امروز (۲ مردادماه) با حضور وزیر راه و شهرسازی، دو خط تولید شامل خط تولید ۸۰ دستگاه ریل‌باس جدید ارتقا یافته و تولید ۲۰۰ دستگاه بوژی‌های باری Y۲۵ در شرکت ایریکو ابهر راه‌اندازی و قرارداد بازسازی واگن‌های مسافری با شرکت قطارهای مسافری رعد تبریز نیز منعقد شد.
ایریکو یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی ابهر بوده و در حال حاضر حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ کارگر در آن مشغول به کار هستند و با افتتاح این دو خط، کارگران جدید نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد. ایریکو به‌عنوان اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بوژی و ساخت واگن با برند ایرانی، شامل یک واحد تولیدی در ابهر، دفتر تهران و یک مرکز نگه‌داری و تعمیرات واقع در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.
ایریکو محصولات خود را با استفاده از بهترین و با تجربه‌ترین‌های صنعت ریلی ایران و با انتقال دانش و تکنولوژی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های ریلی جهان تولید می‌کند. این شرکت با در اختیار داشتن نیروی انسانی باسابقه، به‌کارگیری دانش روز، مشارکت با شرکت‌های مطرح ریلی دنیا و دارا بودن خط تولید انعطاف‌پذیر به‌عنوان شرکتی چابک در سطح منطقه به شمار می‌رود.
ایریکو به واسطه برخورداری از خط تولید انعطاف‌پذیر و برجسته‌ترین متخصصان صنعت ریلی کشور، در حال حاضر طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل‌باس، واگن مترو، واگن‌های باری لبه کوتاه و لبه بلند، طراحی و تولید بوژی، ساخت قطعات و اجزای واگن، تعمیرات و نگه‌داری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای را انجام می‌دهد.
افزایش تنوع محصول برای دست‌یابی به سبد کامل محصولات و حضور در بازارهای جهانی از مهم‌ترین اهداف ایریکو است. این شرکت در راستای تحقق اهداف خود و کسب توسعه پایدار، ضمن توجه به معیارهای اقتصادی و اجتماعی، با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی ملی و بین‌المللی به‌عنوان صنعت سبز معرفی شده است.
کد مطلب: 133341
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *