۰
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۵
با حضور سرمایه‌گذار خارجی

کارخانه تولید الکل افتتاح شد

با حضور سرمایه‌گذار خاجی کارخانه تولید الکل طبی آذربایجان در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل افتتاح شد.
با حضور سرمایه‌گذار خاجی کارخانه تولید الکل طبی آذربایجان در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل افتتاح شد.
 در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد، کارخانه تولید الکل طبی آذربایجان افتتاح شد تا زمینه اشتغال بیش از 60 نفر را در دو شیفت در فاز اول فراهم آورد.
سرمایه‌گذار و مدیرعامل کارخانه الکل طبی آذربایجان در این مراسم اظهار کرد: میزان تولید این واحد 5 هزار و 400 تن در سال است تا بتوانیم الکل طبی را که ماده اولیه داروسازی در کشور است فرآوری و تهیه کنیم.
شکور ممی‌اف با بیان اینکه در شیفت اول 25 نفر و در شیفت دوم نیز به همین تعداد نیرو مشغول کار هستند، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی فازهای بعدی به ویژه مجموعه بسته‌بندی و بخش‌های دیگر 100 نفر نیروی جدید به این کارخانه جذب شده و مشغول کار خواهند شد.
وی گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این کارخانه 25 میلیارد تومان است که در طرح‌های توسعه‌ای این میزان سرمایه‌گذاری افزایش خواهد یافت.
ممی‌اف تولید الکل طبی را به عنوان ماده اولیه داروسازی یادآور شد و بیان کرد: علاوه بر داروسازی الکل طبی در شامپوسازی، تینرسازی و حتی پالایشگاه‌ها و مواد اولیه بنزین نیز مورد استفاده قرار گرفته و در تولید رنگ از آن استفاده می شوند.
وی افزود: ما سعی کردیم با رفع مشکلات و موانع با همراهی مسئولان استانی زمینه تولید و اشتغالزایی را در این واحد در سا‌ل‌‌های اخیر فراهم کرده و امیدواریم با توجه جدی مسئولان استان در بخش‌های دیگر و فازهای دیگر این کارخانه بتواند فرصت اشتغال بیشتری را نیز برای اهالی استان فراهم کند.
مدیرعامل کارخانه الکل طبی آذربایجان ادامه داد: ما با استفاده از ضایعات میوه و همچنین چغندر قند مواد اولیه این کارخانه را تامین می‌کنیم و با ذخیره‌سازی در چهار منبع هر کدام به میزان سه تن فرصت خوبی را در این کارخانه فراهم کردیم تا عملیات تولید الکل به شکل استاندارد فراهم آید.
ممی‌اف تصریح کرد: پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولید الکل در این واحد تولید بکارگیری شده به طوری که در سطح خاورمیانه نظیر آن را نداریم و امیدواریم با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن تولید الکل را با ناخالصی بسیار کم و کیفیت بالا فراهم کرده و نیاز داخلی و حتی زمینه صادرات را نیز فراهم کنیم.
کد مطلب: 119072
برچسب ها: الکل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *