۰
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹

جشن امضا برای "قاشق چایخوری"

مراسم دیدار با هوشنگ مرادی کرمانی و جشن امضای آخرین کتاب این نویسنده، "قاشق چای‌خوری" برگزار می‌شود.
مراسم دیدار با هوشنگ مرادی کرمانی و جشن امضای آخرین کتاب این نویسنده، "قاشق چای‌خوری" برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر پنج‌شنبه ۹ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کافه کتاب نشر رود واقع در خیابان کریم‌خان، نبش خیابان سپهبد قرنی، جنب بانک تجارت، پلاک ۱۹۶، واحد اول غربی برگزار می‌شود.
در خبر برگزاری این مراسم عنوان شده است: "قصه‌های مجید"، "شما که غریبه نیستید"، "هوشنگ دوم"، " ناز بالش"، "لبخند انار"، "مهمان مامان"، "خمره"، "آب‌انبار"، "ته‌ خیار" و این کتاب آخر "قاشق چای‌خوری". این‌ها هیچ کدام صرفاً عنوان کتاب نیستند بلکه هویت و خاطرات نسلی هستند که خود را با شخصیت‌های داستانی هر یک از کتاب‌ها همزادپنداری کرده‌ و روزگار گذرانده‌اند.
کدام نوجوان دهه ۶۰ را سراغ دارید که "قصه‌های مجید" را ندیده یا نخوانده باشد. هوشنگ مرادی کرمانی خالق کتاب‌های فوق شخصیت‌هایی خلق کرده است که همگی از دل جامعه و از کنار مردم برخاستند همان‌گونه که خود آقای کرمانی هنوز در دل مردم زندگی می‌کند.
هوشنگ مرادی کرمانی چندی پیش از بازنشستگی از نوشتن خبر داد و گفت: معتقدم نویسنده مانند بوکسور و فوتبالیست و ... یک دوره‌ای دارد و تمام می‌شود؛ دوره من تمام شده و دیگر نمی‌خواهم بنویسم، البته اگر بتوانم.
کد مطلب: 108478
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *