۰
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۹

سکانس آخر شهرزاد با عکس يادگاري

شهرزاد، سريالي که دوشنبه‌ها از شبکه نمايش خانگي توزيع مي‌شد و ميليون‌ها مخاطب را به خود جذب کرده بود، دوشنبه گذشته به خط پايان فصل اول رسيد تا مخاطبان اين سريال، حسرت بخورند که از اين پس دوشنبه‌ها نمي‌توانند اين سريال را تماشا کنند.
سکانس آخر شهرزاد با عکس يادگاري

شهرزاد، سريالي که دوشنبه‌ها از شبکه نمايش خانگي توزيع مي‌شد و ميليون‌ها مخاطب را به خود جذب کرده بود، دوشنبه گذشته به خط پايان فصل اول رسيد تا مخاطبان اين سريال، حسرت بخورند که از اين پس دوشنبه‌ها نمي‌توانند اين سريال را تماشا کنند. 
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، هر‌چند که استقبال مردم موجب شده براي ساخت فصل دوم اين سريال هم برنامه‌ريزي شود.اما اين هفته، اين بار در شب دوشنبه، مراسم اختتاميه سريال شهرزاد در برج ميلاد تهران، به مراسمي‌ باشکوه براي تقدير از بازيگران و دست اندرکاران اين سريال تبديل شد.

مراسمي ‌که بليت شرکت در آن به مدت دو ساعت به فروش رفت و خيلي زود عکس‌هاي آن در شبکه‌هاي موبايلي دست به دست چرخيد و نشان داد صرفا هزينه‌هاي بالا، تضمين کننده جذب مخاطب براي يک اثر هنري نيست و مي‌توان مخاطبان را با ساخت اثري جذاب، حتي از طريق فروش در شبکه نمايش خانگي، به مدت حدود هشت ماه با خود همراه ساخت و رضايت مردم را نيز جلب کرد.

شايد جان کلام را در اين زمينه پرويز پرستويي، هنرمند محبوب سينما بيان کرد؛ زماني که به عنوان يکي از مهمانان حاضر در مراسم پشت تريبون قرار گرفت و با اعتراض به عملکرد سازمان صداوسيما گفت که حسن فتحي کارگردان «شهرزاد» کاري کرد که مردم مدت‌هاست سريال‌هاي جم را نمي‌بينند. پرستويي همچنين از حسن فتحي تقاضا کرد فصل دوم سريال «شهرزاد» را بسازد و از صداوسيما خواست که هزينه‌هايش را در جاهاي ديگر خرج نکند. حسن فتحي که پيش از اين با سريال‌هاي تلويزيوني ماندگار همچون شب دهم و ميوه ممنوعه، نام خود را ماندگار کرده بود، در بخشي از مراسم توسط احسان کرمي‌مجري برنامه به روي سن دعوت شد تا توسط محمود دولت آبادي نويسنده مطرح کشور از او تقدير شود.

او گفت: فکر نمي‌کردم از همه از جمله خودم تقدير شود. براي من افتخار است که اين تنديس را از بزرگ‌مرد ادبيات و رمان دريافت مي‌کنم. اميدوارم روزي برسد که آثار محمود دولت‌آبادي و نويسندگاني امثال او در سينما و تلويزيون ايران مورد اقتباس قرار بگيرند و سينما و سريال‌هاي ما از يک پشتوانه قدرتمند و غني ادبي برخوردار شوند.

وي در سخنان خود گفت: من و همکارانم مثل همه شما روياهايي همچون عدالت اقتصادي، گسترش آزادي‌هاي فردي و اجتماعي، جهاني عاري از جنگ و خشونت و آرزوي توسعه فرهنگي، اقتصادي، سياسي و ... براي وطني داريم که در آن متولد شديم.

ساخت سريال «شهرزاد» و اقبال عمومي‌و رونق شبکه نمايش خانگي از جمله آرزوهاي من بود. اگر حمايت‌هاي شما نبود شايد قافله «شهرزاد» نمي‌توانست در مسير دشوارش به مقصد برسد.

کارگردان «شهرزاد» ادامه داد: ما مي‌دانيم که در وجود همه ما بزرگ‌آقا، شهرزاد، شيرين، فرهاد و قبادي وجود دارد. از اين روست که هميشه در برابر يک پرسش ابدي يعني از يکسو عشق و محبت و از سويي خودشيفتگي و حرص و طمع قرار مي‌گيريم و بايد تعيين کنيم که در کدام صف هستيم.

در اين مراسم از هنرمندان اين سريال توسط هنرمنداني ديگر تقدير شد. علي نصيريان، پرويز پرستويي، ناصر ملک مطيعي، شهاب حسيني، مهدي سلطاني، هومن برق‌نورد، مصطفي زماني، پريناز ايزديار، ترانه علي‌دوستي، اميرحسين رستمي، مهناز افشار، حميد فرخ‌نژاد، سروش صحت، فرخ نعمتي و شخصيت‌هاي هنري از جمله احمد مسجد جامعي وزير اسبق ارشاد و عضو شوراي شهر تهران، محمود دولت‌آبادي رمان نويس ادبيات ايران و... در اين مراسم حضور داشتند.

در پايان اين مراسم همه بازيگران و عوامل سريال «شهرزاد» روي سن قرار گرفته و با يکديگر عکس يادگاري گرفتند تا همگان در انتظار آغاز ساخت و سپس پخش فصل دوم سريال باشند؛ سريالي که حالا توقع مردم را بالاتر برده است.
گزارش : تارا میرزایی

کد مطلب: 55949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *