۰
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳

5 فاکتور مهم در خرید اینترنتی کیف و کفش

امروزه با پیشرفت علم و فناوری و دسترسی به اینترنت در دور افتاده‌ترین نقاط دنیا، زندگی خیلی راحت‌تر از قبل شده است و امکانات زیادی در اختیار همه مردم قرار گرفته است. یکی از این مزایا، امکان خرید اینترنتی است. شما می‌توانید در هر ساعت شبانه روز و در هر مکانی به آسانی و بدون صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد، کالای مورد نظر خود را از میان صدها کالای مختلف و متنوع، با قیمت مورد نظر و مطابق سلیقه‌تان انتخاب کنید و سفارش دهید.
5 فاکتور مهم در خرید اینترنتی کیف و کفش

امروزه با پیشرفت علم و فناوری و دسترسی به اینترنت در دور افتاده‌ترین نقاط دنیا، زندگی خیلی راحت‌تر از قبل شده است و امکانات زیادی در اختیار همه مردم قرار گرفته است. یکی از این مزایا، امکان خرید اینترنتی است. شما می‌توانید در هر ساعت شبانه روز و در هر مکانی به آسانی و بدون صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد، کالای مورد نظر خود را از میان صدها کالای مختلف و متنوع، با قیمت مورد نظر و مطابق سلیقه‌تان انتخاب کنید و سفارش دهید.

اما با این حال خرید اینترنتی موافقان و مخالفان خودش را دارد. برخی اعتقاد دارند که لباس یا کفش را حتما باید از نزدیک بررسی کرد و پوشید تا از جنس و اندازه آن مطمئن شویم و خرید موفقی داشته باشیم. در این مطلب سعی کرده‌ایم تا راهنمای خرید اینترنتی کیف و کفش را به شما ارائه کنیم و نکاتی را به شما می‌آ‌موزیم تا خرید موفق و رضایت‌بخشی در این زمینه داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

فاکتورهای مهم خرید اینترنتی کفش

همانطور که از قدیم گفته‌اند، پا قلب دوم انسان است، بنابراین انتخاب کفش مناسب تاثیر بسزایی بر راحتی و سلامتی هر شخصی دارد. بنابراین هنگام خرید کفش باید دقت کنیم تا خرید درستی را انجام دهیم. اما وقتی نوبت به خرید اینترنتی کفش می‌رسد، این حساسیت دو چندان می‌شود. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم که هنگام خرید اینترنتی کفش حتما باید در نظر داشته باشید.

 

خرید خود را از فروشگاه مطمئنی انجام دهید

اولین و مهمترین اصل در راهنمای خرید اینترنتی کیف و کفش، توجه به اعتبار فروشنده است. تفاوتی ندارد که شما کفش ایرانی می‌خرید یا خارجی، باید از این موضوع مطمئن باشید که فروشنده آنلاین، اجناس معتبر و باکیفیتی را به شما عرضه می‌کند. نظرات خریداران و میزان رضایت آنها، راهنمای خیلی مهمی برای تصمیم گیری نسبت به خرید از فروشگاه است.

بعد باید دقت کنید که آیا فروشگاه آنلاین مجوز و نماد اعتبار دارد. در گام بعدی، مشخصات کفش را با دقت مطالعه کنید و بررسی کنید که آیا عکس محصولاتی که در سایت ارائه شده است، برای خودشان است یا از سایت‌های دیگر برداشته اند. همچنین این سایت باید قابلیت بزرگنمایی عکس محصولات را داشته باشد، تا به دقت طرح و جنس محصولات آنها را بررسی کنید. اگر کفش‌ها در پای مدل عکس گرفته شده باشد که خیلی بهتر است. چون بارها پیش می‌آید که مدل کفشی را می‌پسندیم، اما وقتی که می‌پوشیم، اصلا آن چیزی نیست که می‌خواستیم.

کفشی متناسب با اندازه پایتان انتخاب کنید

احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد، این است که شما سایز کفش خود را می‌‌دانید. اما گاهی اوقات قالب کفش ممکن است بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از استاندارد باشد و خرید سایز همیشگی اصلا برایتان مناسب نباشد. اما جای نگرانی نیست، چون سایت‌های معتبر برای همه محصولات خود از جمله کیف و کفش، جدول راهنمای سایز ارائه می‌کنند. پس حتما قبل از اقدام به خرید باید از جدول‌های راهنمای خرید اینترنتی کیف و کفش استفاده ‌کنید.

هنگام خرید مدل‌های کفش پاشنه بلند، دقت کنید

کفش‌های پاشنه بلند در عین زیبایی و جذابیتی که دارند، معمولا کفش‌های خیلی راحتی نیستند و حتی اگر به صورت حضوری هم آنها را امتحان کرده باشید، احتمال دارد که در استفاده‌های بعدی پا را اذیت کنند. به همین خاطر هنگام خرید آنلاین کفش پاشنه بلند باید به خوبی اندازه سایز و پاشنه آن را بررسی کنید و پاشنه‌های سوزنی یا خیلی بلند و کفش‌هایی با پنجه باریک را با احتیاط انتخاب کنید. معمولا هر چه پاشنه کفش پهن‌تر باشد، فشار کمتری به کمر و پاها وارد می‌کند.

قبل از خرید مشخص کنید که دنبال چه هستید

از مزایای خرید اینترنتی این است که شما در معرض انبوهی از کالاهای رنگارنگ و متنوع قرار می‌گیرید. در چنین شرایطی اگر ندانید که برای چه منظوری قصد خرید کفش را دارید، ممکن است طرح و رنگ کفشی چشمتان را بگیرد و خرید نامناسبی انجام دهید. پس اول برای خودتان تعیین کنید که کفش را برای چه مکانی می‌خواهید، چند ساعت در روز قرار است که با آن راه بروید، اگر کفش را برای ورزش می‌خواهید، مشخص کنید که برای چه نوع ورزشی است یا اگر قرار است آن کفش را در مهمانی بپوشید، چه مدلی مدنظرتان است.

شرایط ضمانت و مرجوعی سایت را بررسی کنید

ممکن است با در نظر گرفتن تمام این فاکتورهایی که ذکر کردیم، باز هم به دلیلی کفشی که خریده‌اید برایتان مناسب نباشد یا با جنس و مدلی که در سایت ذکر شده، مغایرت داشته باشد. پس حتما قبل از نهایی کردن خرید خود، مطمئن شوید که سایت مورد نظر ضمانت اصالت کالا و شرایط مرجوعی را دارد.


 

راهنمای خرید آنلاین کیف

با اطمینان می‌توان گفت که خرید اینترنتی کیف خیلی ساده‌تر از خرید کفش است. شما اگر با دقت، مدل، رنگ و اندازه‌های کیف را بررسی کنید، احتمال اینکه از خریدتان پشیمان شوید، خیلی کم است. برای خرید کیف هم مثل کفش باید بدانید که کیف را برای چه کاربردی می‌خواهید. اعتبار فروشگاه آنلاین را چک کنید. از ضمانت اصالت کالا و تضمین مرجوعی آن مطمئن شوید. ویژگی‌های محصول را به دقت مطالعه کنید و عکس آن را به خوبی بررسی کند.

نتیجه گیری راهنمای خرید اینترنتی کیف و کفش

در این مقاله سعی کردیم تا به طور جامع راهنمای خرید اینترنتی کیف و کفش را به شما ارائه کنیم. امیدواریم با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله، خرید راحت و لذت بخشی را تجربه کنید و با پوشیدن کفش و کیف مناسب در موقعیت‌های مختلف، خاطرات خوبی را برای خودتان رقم بزنید.

کد مطلب: 197736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *