۰
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶

‌رئیس جمهوری برای ایران

کرم محمدی
‌رئیس جمهوری برای ایران

۱- در دنیای امروزی که جهان به سرعت در حال توسعه، پیشرفت و رفتن به سمت رفاه و آسایش و استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن است، من دوست دارم رئیس جمهور آینده‌ام با ماشین‌های آخرین سیستم مسافرت کند، اما ترتیبی اتخاذ کند تا هموطنان‌اش هم‌ بجای آنکه چهارصد میلیون تومان به پیام‌آور مرگ جاده‌های کشورش بنام «پراید» پرداخت کنند، بتوانند یک ماشین خارجی تهیه نمایند.

۳- آرزو دارم رئیس جمهور آینده مملکتم بهترین و به قول امروزی، لاکچری‌ترین غذا‌ها را تناول کند اما صادقانه تلاش کند تا گوشت مرغ و ماهی و گوشت قرمز و... باردیگر به سفره‌های هموطنان‌اش برگرداند و سلامتی آنان را از خطرات سوء تغذیه و عوارض ناشی از آن و هزینه‌های کمرشکن درمانی مترتب به کوچک شدن سفره خانوار تامین نماید .
۳- دوست دارم ‌رئیس‌جمهور آینده کشورم در تبلیغات انتخاباتی‌اش بر مدار اخلاق و با گوهر گمشده صداقت سخن بگوید و از وعده‌هایی که در عمل امکان تحقق ندارند، جدا پرهیز نماید چراکه دیگر این مردم تاب و تحمل تورم دو رقمی وسه رقمی و گرانی سرسام آور ناشی از شعارهای تو خالی و وعده‌های پوپولیستی را ندارد .
۴- دوست دارم رئیس‌جمهور آینده کشورم به هیچ استانی سفر نکند اما با شایسته‌گزینی و نخبه‌گرایی، مدیران اجرایی کارآمد و با تجربه و متخصص را در رده‌های مختلف را از میان کارشناسان همان وزارتخانه و سازمان برگزیند.
۵- دوست دارم رئیس‌جمهور آینده کشورم با تعامل سازنده براساس ۳ اصل حکمت، عزت وحفظ استقلال کشور با جهان از یک طرف و حرمت قائل شدن به صاحبان کسب و کار و سرمایه، زمینه‌ای فراهم کند که سرپرست خانواده‌ها برای امرار معاش بیش از این «شرمسار» خانواده‌های خویش نباشند.
۶- دوست دارم رئیس‌جمهور سرزمین پهناور ایران،‌ به معنای واقعی کلمه به این باور قلبی رسیده باشد که تورم و گرانی اخلاق توده را تباه و فقر و فلاکت، فضائل اخلاقی را از جامعه خواهد زدود و ایشان بایستی برای کاهش این معضل بنیان کن، توزیع عادلانه ثروت را وجه همت خویش قرار دهد و تلاش عملی و مجدانه را برای رفع فقر و نابرابری طبقاتی و ثروتمند شدن هموطنان‌اش را براساس برنامه عملیاتی و اجرایی سرلوحه کار دولت خویش قرار دهد.
۷- آرزومندم ‌رئیس جمهور آینده کشورم حفظ «کرامت انسانی» هموطنانم را فارغ از رنگ، نژاد، دین و مذهب، قومیت و خط و ربط سیاسی وجه همت خویش قرار دهد و برای نهادینه کردن این حق، از آبرویش مایه بگذارد.
برای ایرانم چنین ‌رئیس جمهوری آرزومندم .
در میان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر مبنای سوابق درخشان، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان این چنین است.
پزشکیان هم صادق است و هم پاکدست، هم‌ معتقد به عقلانیت وخردورزی و هم پایبند به نگاه کارشناسی در حکمرانی و این خصوصیات، ویژگی‌های بارز و غیر قابل انکاری بنام دانایی و شجاعت را در وجودش نهادینه کرده است.
پزشکیان با زیور «علم و فرزانگی» داشتن گوهر «صداقت» و نعمت «شهامت» و با حرکت عاقلانه و عمل حکیمانه می‌تواند بخشی از آرزوهای ملت بزرگ ایران را برآورده کند.
کد مطلب: 218003
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *