یدالله صادقی در واکنش به این سؤال که عرضه مرغ در میادین میوه و ترهبار به صورت محدود و با ثبتنام صورت مِیگیرد گفت: هیچ قاعدهای برای عرضه مرغ به صورت ثبتنامی وجود ندارد و این روالی است که خود مردم ایجاد کردهاند تا کمتر وقتشان گرفته شود.
وی افزود: روز گذشته که آخرین روز نمایشگاه طرح ضیافت در تهران بود تا ساعت یک بامداد امروز ۲۴۵ تن مرغ در سه نمایشگاه تهران در یک روز عرضه شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: طی دو روز آینده محموله مرغ از کشور برزیل و ترکیه وارد کشور میشود و در شبکه توزیع به دست مردم خواهد رسید.
وی در خصوص حجم این محموله گفت که باید از رادمرد سرپرست معاونت بازرگانی سوال کرد. این در حالی است که در سه روز گذشته رادمرد پاسخگوی سوال خبرنگاران نبوده است.
به نظر می رسد در شرایط فعلی مسئولان به جای قطع ارتباط با رسانه ها باید از توان و پتانسیل رسانه ها برای تنظیم بهتر بازار و همچنین اطلاع رسانی مناسب استفاده کنند. مهدی غضنفری وزیر صنعت نیز بارها تاکید کرده است که رسانه ها از ذی نفعان وزراتخانه هستند اما گویی برخی مسئولان از این پتانسیل به درستی استفاده نمی کنند.
صادقی در خصوص تمدید نمایشگاههای طرح ضیافت گفت: برنامهای برای تمدید این نمایشگاهها نداریم اما شبکههای توزیع صنفی، میادین میوه و ترهبار، فروشگاههای زنجیرهای و تعاونی مصرفهای کارگری و کارمندی کالاهای با قیمت تنظیم بازار را توزیع میکنند.