۰
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۱

مخالفت حزب‌الله با استقرار نيروهاي بين‌المللي در مرز با سوریه

معاون دبيركل حزب‌الله لبنان با تاكيد بر اين كه استقرار نيروهاي بين‌المللي در مرزهاي مشترك اين كشور و سوريه طرح رژيم صهيونيستي است، اعلام كرد كه حزب‌الله با مداخله لبنان در امور سوريه مخالف است.
مخالفت حزب‌الله با استقرار نيروهاي بين‌المللي در مرز با سوریه
 به نوشته روزنامه فرامنطقه‌‌اي القدس العربي، شيخ نعيم قاسم، معاون دبيركل حزب‌الله لبنان از مخالفت شديد حزب‌الله با استقرار نيروهاي بين‌المللي در مرزهاي مشترك لبنان و سوريه سخن گفت و اين اقدام را طرحي "صهيونيستي" برشمرد.

وي در ادامه افزود: حزب‌الله همان گونه كه با مداخله لبنان در امور سوريه مخالف است، با استقرار نيروهاي بين‌المللي در مرزهاي شمالي نيز مخالف است و آن را طرح رژيم صهيونيستي براي تخريب لبنان مي‌داند.

نعيم قاسم تصريح كرد: اگر گروه ۱۴ مارس اقدامات تخريب‌كارانه خود در شمال لبنان كه از طريق فعاليت‌هاي مسلحانه، قاچاق و اقدامات شبه نظامي صورت مي‌پذيرد، متوقف كند، ثبات در اين منطقه برقرار خواهد شد و ۱۴ مارس مسئول اصلي ناآرامي‌ها در طرابلس، عكار و شمال كشور است.

وي از مردم سوريه خواست تا گزينه‌ مداخله بيگانگان در اين كشور، راه حل‌هاي نظامي و يا تصفيه حسابهاي شخصي را كنار بگذارند و ناآرامي‌ها را از طريق گفت‌وگو و مذاكرات حل و فصل كنند.


فراكسيون "المستقبل" كه به رياست سعد الحريري، نخست وزير سابق لبنان اداره مي‌شود، هفته گذشته خواهان استقرار نيروهاي بين‌المللي در مرزهاي مشترك لبنان و سوريه شد.
کد مطلب: 5071
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *