۰
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۳
ميزباني ديزين از دست رفت

مسابقات جام‌جهاني اسکي چمن 2014 لغو شد

مسابقات جام جهاني اسکي چمن 2014 که قرار بود به ميزباني ديزين برگزار شود، به دلايل نامشخص لغو شد.
مسابقات جام‌جهاني اسکي چمن 2014 لغو شد
مسابقات جام جهاني اسکي چمن ۲۰۱۴ که قرار بود از تاريخ ۱۶ مرداد ماه امسال به مدت دو روز به ميزباني ديزين برگزار شود، به دلايل نامشخص با اعلام سايت فدراسيون جهاني در حالي لغو شد که گفته مي‌شد حتي از سوي فدراسيون اسکي براي برگزاري اين مسابقات اسپانسرهايي نيز مشخص شده بود.

اين در حالي است که ۸ ملي پوش مرد و زن اسکي چمن ايران از يک ماه پيش در دو مرحله اردويي را در اردبيل برگزار کرده بودند تا با آمادگي کامل در جام جهاني شرکت کنند که با لغو اين رقابت‌ها و رسيدن اين خبر به اردوي تيم ملي، آنها نيز مجبور به ترک تمريني خود در اردبيل شدند.

ايران هر ساله ميزبان رقابت‌هاي جام جهاني اسکي چمن است و اسکي‌بازان کشورمان در چندين دوره از اين رقابت‌ها حتي موفق به کسب چندين مدال جهاني نيز شده‌اند.

نکته قابل توجه اينکه طبق برنامه اعلامي از سوي تقويم فدراسيون جهاني ايران از روز گذشته ميزبان رقابت‌هاي ليگ بين‌المللي با امتياز جهاني بود که اين رقابت‌ها نيز در سکوت خبري عجيبي لغو شده و هيچگونه خبررساني در اين مورد از سوي فدراسيون اسکي ايران صورت نگرفته است.

مجمع انتخابات فدراسيون اسکي که قرار بود شنبه دو هفته گذشته به منظور مشخص شدن رئيس اين فدراسيون برگزار شود، براي دومين بار طي هفت ماه اخير لغو شد تا همچنان اين فدراسيون در بلاتکليفي به سر ببرد، بنابراين به نظر مي‌رسد تا تکليف رئيس فدراسيون اسکي مشخص نشود، تمام برنامه‌هاي فدراسيون اسکي روي هوا باشد و عجيب اينکه پس از لغو مجمع دوم انتخاباتي، هنوز تاريخ جديدي نيز براي انتخابات فدراسيون اسکي مشخص نشده است.

پس از اينکه ۲۰ آذر سال گذشته در حمايت از عيسي ساوه‌شمشکي، اعضاي مجمع در مجمع انتخاباتي فدراسيون اسکي حاضر نشدند، با حکم وزارت ورزش در حالي ناصر طالبي به عنوان سرپرست فدراسيون اسکي انتخاب شد که قرار بود وي با مهيا کردن شرايط انتخابات به عنوان ناظر مجمع به فعاليت پرداخته و فقط شرايط برگزاري عادلانه انتخابات را فراهم کند که پس از مدتي طالبي خود به عنوان نامزد رياست فدراسيون اسکي ثبت نام کرده و خواهان ماندن در اين فدراسيون شده است.

ساوه‌شمکي که چندين دوره رياست فدراسيون اسکي را برعهده داشت به خاطر نداشتن مجوزهاي لازم از حضور در انتخابات دوره جديد محروم شد.

نکته عجيب اينکه مدت سرپرستي ناصر طالبي نيز به پايان رسيده و اصولاً مشخص نيست در حال حاضر چه کسي برنامه‌هاي فدراسيون اسکي ايران را پيش مي‌برد؟
کد مطلب: 39763
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *