۰
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۸

آب به داخل چادر زلزله‌زدگان نفوذ کرده است

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه نفوذ آب به داخل چادرها، زلزله‌زدگان را به زحمت انداخته است، گفت: ارتفاع آب در برخی مسیرهای ارتباطی روستاهای درویشی و شنبه زیاد است.
شاپور رستمی امروز در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: بارندگی در منطقه زلزله‎زده شنبه تمام شده و در اغلب مناطق آب در این منطقه فروکش کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: ارتفاع آب در برخی از مسیرهای ارتباطی درویشی و شنبه زیاد است و به خاطر احتیاط گفته‏ایم که در این مسیرها ترددی انجام نشود تا خدای نکرده مردم با مشکلی مواجه نشوند.

رستمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت عادی است و نیروهای امدادی از جمله جمعیت هلال احمر، فرمانداری، بنیاد مسکن، شهرسازی و اکیپ‎های امدادی دیگر به طور کامل در منطقه حضور دارند.

وی یادآور شد: این اکیپ‎ها در حال حاضر مشغول به امدادرسانی هستند و خوشبختانه مشکل خاصی تاکنون در این منطقه نداشته‎ایم.

معاون امور عمرانی استاندار با بیان این که زلزله‎ای در ساعت ۲۳:۰۱ دقیقه امشب در منطقه به وقوع پیوست گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه مردم در چادرها بودند، مشکلی برای مردم به وجود نیامد.

وی بیان کرد: ۶۴ میلی متر بارندگی خیلی زیاد است آنهم در منطقه‎ای که واحدها تخریب شده‎اند، ولی خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم هر چند نفوذ آب گرفتگی در چادرها مردم را به زحمت انداخت ولی روی هم رفته تا کنون به‌حمدالله تلفاتی نداشته‎ایم.

رستمی یادآور شد: تمام نیروها در منطقه با آمادگی کامل حضور دارند که مشکل خاصی ایجاد نشود.
کد مطلب: 28991
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *