۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۴

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با پیروزی برابر مهرام به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دست یافت.
به گزارش مهر، پنجمین بازی تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر‌امام در فینال لیگ برتر بسکتبال عصر امروز شنبه برگزار شد که طی آن تیم پتروشیمی با نتیجه ۸۸ بر ۷۴ مقابل مهرام به پیروزی دست یافت تا در مجموع با کسب ۳ پیروزی از ۵ مسابقه نهایی، عنوان قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص دهد.
در این رقابت که در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی انجام شد، تیم پتروشیمی در کوآرتر نخست با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ پیروز شد و کوآرتر دوم را هم با نتیجه ۱۹ بر ۱۳ به سود خود به پایان رساند تا با برد ۴۱ بر ۳۲ نیمه نخست را به سود خود خاتمه دهد.
در کوآرتر سوم باز هم پتروشیمی با نتیجه ۲۶ بر ۱۴ مقابل مهرام به برتری دست یافت اما مهرام در کوآرتر چهارم و پایانی با نتیجه ۲۸ بر ۲۱ پیروز شد، نتیجه‌ای که نتوانست این تیم را از شکست برابر پتروشیمی نجات دهد.
پتروشیمی که در دو بازی نخست فینال برابر مهرام به پیروزی دست یافته بود، با این پیروزی تعداد بردهای خود در مسابقه نهایی لیگ برتر بسکتبال را به ۳ برد رساند و در مجموع توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.
کد مطلب: 25943
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *