۰
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰

امیرصباحی فرد: برای مقابله با تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده شده است

امیرصباحی فرد: برای مقابله با تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقا قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: برگ برنده پیشرفت درعرصه نظامی، نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند.

 به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و معاونت‌های تخصصی این نیرو اظهارکرد : درنگ و تعلل در توسعه علوم پدافندی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در رشد و بالندگیِ تمامی تخصص‌ها و رسته‌ها پیشگام باشیم.
وی افزود: امروز پیشرفت علمی حرف اول در کسب قدرت برتر در عرصه بین‌المللی است؛ ما در برهه کنونی با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و بسترها توانسته‌ایم به دستاوردهای مطلوب و اثرگذاری برسیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقا قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: برگ برنده پیشرفت در عرصه نظامی نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند.
امیر سرتیپ صباحی فرد خاطرنشان کرد: مراکز علمی و تحقیقاتی نیروی پدافند هوایی همگام با سایر نیروهای مسلح در راستای مقابله با هرگونه تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده و در عرصه توسعه توان پدافندی اعم از رادار، موشک، پهپاد و جنگ الکترونیک به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده که البته به همین مقدار قطعا بسنده نخواهیم کرد و در این مسیر با قدرت پیش خواهیم رفت.

کد مطلب: 225185
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *