۰
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰

واکنش آذر منصوری به انتصاب استاندار اصفهان

رئیس جبهه اصلاحات در یک سخنرانی اظهار داشت: می خواهد استاندار اصفهان باشد یا استاندار هر استانی که می خواهد باشد، در این دوره فکر نکند که مثل دولت آقای روحانی با جاهای دیگری می‌تواند هماهنگ شوند و به هیچکس هم پاسخگو نباشند.
واکنش آذر منصوری به انتصاب استاندار اصفهان
به گزارش مردم سالاری آنلاین، آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران، در یک سخنرانی، اظهار داشت: حفظ سرمایه اجتماعی اصلاحات، دغدغه همه ماست. من به آقای پزشکیان هم بارها گفته ام که ما در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، قطره چکانی رای جمع کرده ایم و به مردم قول داده ایم حتما با حضور پزشکیان اوضاع تغییر می کند و خوب خواهد شد. باید برای آنهایی که رای داده اند و آنها که با رای ندادن اعتراض خود را به مدنی ترین شکل ممکن، اعلام کردند امیدافزایی کنیم. 

وی در ادامه افزود: می خواهد استاندار اصفهان باشد، استاندار هر استانی که می خواهد باشد، در این دوره فکر نکند که مثل دولت آقای روحانی با جاهای دیگری می‌تواند هماهنگ شوند و به هیچکس هم پاسخگو نباشند. استاندار دولت اقای پزشکیان باید به جریان اصلاحات پاسخگو باشد. باید به مطالبات جریان اصلاحات پاسخگو باشند. ایشان والی و نماینده دولت در استان هستند. 

کد مطلب: 225145
برچسب ها: آذر منصوری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *