۰
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: نمی‌شود هم اسلحه بدهند و هم از تبعاتش فرار کنند

ابراهیم رضایی گفت: خویشتن داری مقاومت به پایان رسیده و هر که در پرونده صهیونیست‌ها دخیل باشد تادیب خواهد شد و با آنها برخورد می‌شود. مطمئناً تادیب نیروهای تجهیزکننده صهیونیست‌ها در منطقه یک کار ساده و در دسترس است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: نمی‌شود هم اسلحه بدهند و هم از تبعاتش فرار کنند
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر اطلاع داشتن از حمله صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وجود ندارد و رژیم اسرائیل تبدیل به یکی دیگر از پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه شده است. طبیعتاً ما نیز در پاسخ، تفاوتی میان این دو قائل نیستیم.

به روایت مهر، وی ادامه داد: رویکرد مقاومت در یک سال اخیر درگیری صرف با رژیم صهیونیستی بوده و تلاش داشته‌اند که جنگ و تبعات آن به سایر بازیگران و جغرافیای منطقه کشیده نشود. اما آن چه امروز و پس از طی فرآیند یک ساله شاهد آن بوده و هستیم این است که برخی کشورها مانند ایالات متحده، انبار مهمات و کارفرمای جنگ شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایالات متحده در یک سال اخیر تمام تجهیزات و مایحتاج صهیونیست‌ها برای نسل‌کشی و ژنوساید را در فلسطین و لبنان تأمین کرده است. از سویی آمریکایی‌ها تلاش دارند که پس از هر جنایتی با استفاده از حربه‌هایی مانند عدم اطلاع قبلی از جنایت، تروریست نامیدن چهره‌های مقاومت در مقابل آدم‌کش‌های صهیونیست، سفید نمودن جنایت‌های صهیونیست‌ها در رسانه و … خودشان را از جنایت‌ها جدا بدانند.

رضایی افزود: این که پس از هر جنایتی از سوی صهیونیست‌ها فقط بگویند اطلاعی نداشتیم؛ لفاظی و تلاش برای تحمیق مخاطب محسوب می‌شود. مقاومت، رفتار آمریکایی‌ها را تو در تو و در هم تنیده با صهیونیست‌ها می‌داند. صهیونیست‌ها ماشین کشتار آمریکایی‌ها و غرب وحشی هستند.

رضایی تاکید کرد: لذا نمی‌توان هم اسلحه و تجهیزات جنایت و نسل کشی را داد و هم از تبعاتش فرار کرد، آمریکایی‌ها نمی‌توانند تمام توان فنی و اطلاعاتی را برای صهیونیست‌ها مهیا کنند و از سویی خود را به تغافل و تجاهل بزنند. در رویکرد جدید مقاومت، آمر، عامل و تجهیزکننده همه با هم شریک‌اند و با آنها یک رفتار خواهد شد. خویشتن داری مقاومت به پایان رسیده و هر که در پرونده صهیونیست‌ها دخیل باشد تادیب خواهد شد و با آنها برخورد می‌شود. مطمئناً تادیب نیروهای تجهیزکننده صهیونیست‌ها در منطقه یک کار ساده و در دسترس است.

وی گفت: براساس این راهبرد، بانک اهداف مقاومت در منطقه به‌روزرسانی شده است. بانک هدف جدید، هم صهیونیست‌ها و هم آمرانشان در منطقه را شامل می‌شود به عبارت دیگر پاسخ به هر گونه اقدام صهیونیست‌ها متوجه همه پایگاه‌های حامیان صهیونیست‌ها در منطقه خواهد بود.

کد مطلب: 225125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *