۰
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰

تصمیم دولت برای حل مشکل حضور ظریف در دولت

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در تنظیم بودجه تا اینجای کار ما کاملا بر اساس برنامه هفتم جلو رفته‌ایم اگر نیاز به اصلاح باشد ممکن است این را پیگیری کنیم اما فعلا مبنای کار ما برنامه هفتم است.
تصمیم دولت برای حل مشکل حضور ظریف در دولت

شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که برخی از نمایندگان مجلس معتقدند بر اساس قانون مشاغل حساس معاون راهبردی دولت باید کنار گذاشته شود و تصمیم دولت در این خصوص، عنوان کرد: آقای رئیس‌جمهور جلسه‌ای با مجمع نمایندگان تهران داشتند و دوستان هم مسئله را مطرح کردند. آقای پزشکیان هم توضیح دادند که اقدام قانونی در این ارتباط انجام شده است و لایحه‌ای به مجلس ارائه شده و در سران قوا هم مطرح شده که اگر این مساله به شکل قانونی اصلاح شود، روند ادامه فعالیت آقای ظریف هم انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این‌که رئیس مجلس اعلان کرد که اگر دولت قصد تغییر در برنامه هفتم را دارد برای تغییرات، لایحه به مجلس بیاورد، آیا دولت قصد تغییر در برنامه هفتم را دارد، عنوان کرد: فعلا مبنای کاری ما برنامه هفتم است و بودجه ما یک برشی از برنامه هفتم است.

دبیری تاکید کرد: تا اینجای کار ما کاملا بر اساس برنامه هفتم جلو رفته‌ایم اگر نیاز به اصلاح باشد ممکن است این را پیگیری کنیم اما فعلا مبنای کار ما برنامه هفتم است.

کد مطلب: 225048
برچسب ها: ظریف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *