۰
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰

سردار آزمون در کنار لیونل مسی

سردار آزمون در ترکیب منتخب بهترین‌های پنجره فیفا دی اخیر از نگاه وبسایت وی گلوبال فوتبال قرار گرفت.
سردار آزمون در کنار لیونل مسی
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛  قطعا سردار آزمون ستاره تیم ملی در جدال حساس برابر قطر بود. بازیکنی که موفق شد دو بار دروازه قهرمان آسیا را باز کرده و یک مرتبه نیز به محبی پاس گل بدهد و روی سه گل از چهار گل ایران اثرگذار بود.

به نقل از ورزش سه، آزمون که امسال با انتقالی غیرمنتظره راهی شباب الاهلی شد، تا به اینجای کار فصل بسیار خوبی را سپری کرده و موفق شده است 9 گل در رقابت‌های مختلف برای تیم اماراتی به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. او همچنین دو گل برای تیم ملی به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داده است.

درخشش سردار آزمون در این پنجره فیفا دی ماه اکتبر سبب شد تا وبسایت وی گلوبال فوتبال در چینش ترکیب منتخب برترین‌های قاره‌های مختلف در مسابقات مقدماتی جام جهانی و مقدماتی جام ملت‌های قاره‌های مختلف، نام ستاره ایرانی را نیز در ترکیب یازده نفره قرار دهد.


مطرح‌ترین ستاره حاضر در ترکیب منتخب، لیونل مسی است. فوق ستاره آرژانتینی در بازی با بولیوی سه گل زد و دو پاس گل داد و تک ستاره تیمش در جریان پیروزی پر گل 6 بر صفر بود.

هاکان چالهان اوغلو که در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و در جریان پیروزی چهار بر دو ترکیه برابر ایسلند ستاره تیمش بود و گلزنی کرد، دیگر چهره مطرح حاضر در جمع برترین‌های فیفا دی اکتبر است.

نکته جالب این است که اوتکیر یوسوپوف، سنگربان فولاد و تیم ملی ازبکستان نیز روی نیمکت ذخیره های برترین های اکتبر قرار دارد.

کد مطلب: 225003
برچسب ها: سردار آزمون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *