۰
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲

راهنمای خرید درب کلاسیک برای اتاق خواب

درب‌ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل شما ایفا می‌کنند و به همین دلیل باید به طرح و شکل آن‌ها دقت داشته باشیم. از جمله درب‌هایی که نیاز به توجه فراوان دارد، درب اتاق خواب است. اگرچه می‌توان از درب‌های مدرن هم برای اتاق خواب استفاده کرد، اما سبک کلاسیک همواره به عنوان انتخاب نخست کاربران در نظر گرفته می‌شود. در راهنمای خرید درب کلاسیک با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنیم.
راهنمای خرید درب کلاسیک برای اتاق خواب

چرا درب‌های کلاسیک را انتخاب کنیم؟

درب‌های کلاسیک به دلیل برخورداری از جزئیات گوناگون در طراحی خود شناخته شد‌ه‌اند. این درب‌ها در نقطه مقابل درب‌های مدرن و مینیمال قرار می‌‌گیرند که هیچ نقش خاصی بر روی‌ آن‌ها قرار نمی‌گیرد. مهم‌ترین مزیت درب‌های کلاسیک آن است که با گذشت زمان میزان محبوبیت آن‌ها کاهش پیدا نمی‌کند و همواره به عنوان یک گزینه مهم در نظر گرفته می‌شوند. در واقع آن‌ها همیشه ترند هستند.

درب‌های کلاسیک تنوع بالایی دارند به نحوی که هر کاربر می‌تواند بر حسب نیاز و سلیقه خود، یک درب جذاب کلاسیک را برای بخش‌های مختلف منزل خریداری کند. هماهنگی با سایر بخش‌های دکوراسیون یکی دیگر از مزیت‌های مهم این سبک درب است که نباید از آن چشم‌پوشی کنیم. درب‌های کلاسیک به دکوراسیون شما حسی لاکچری می‌بخشند. در واقع استفاده از این درب‌ها یک روش کم هزینه برای لوکس‌تر کردن محیط منزل است. با توجه به این موارد می‌توان درک کرد که چرا همه کاربران خوش‌سلیقه دوستدار این سبک از درب‌ها هستند.

نکاتی که در خرید درب‌های کلاسیک باید به آن توجه داشت

متفاوت بودن نیازهای مشتریان باعث شده است تا شرکت‌های تولیدکننده درب‌های کلاسیک محصولات خود را در رده‌های گوناگونی به بازار عرضه کنند. این موضوع می‌تواند برای افرادی که تاکنون چنین درب‌هایی را خریداری نکرده‌اند سردرگم‌کننده باشد و باعث شود تا آن‌ها به هدف خود دست پیدا نکنند. با دقت به پارامترهای مهمی همچون متریال درب، برند سازنده و موارد مشابه، می‌توان گزینه‌های نامناسب را حذف کرد تا تنها با درب‌های مرغوب و باکیفیت روبرو باشیم. این یک نکته مهم در رابطه با راهنمای خرید درب کلاسیک است.

نوع متریال درب

درب‌های کلاسیک با استفاده از دو متریال اصلی چوب و فلز به تولید می‌رسند، البته درب‌های چوبی بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. نکته جالب آن است که درب‌های چوبی به چندین دسته‌بندی مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که از بین آن‌ها می‌توانیم به درب‌های ام دی اف اشاره کنیم. تفاوتی ندارد که به سراغ چه سبک خاصی می‌روید، در هر صورت باید اطمیان پیدا کنید که درب مدنظرتان با بهترین متریال‌های اولیه ساخته شده است. هرچه کیفیت متریال به کار گرفته شده بیشتر باشد، دربی که خریداری می‌‌کنید از عمر مفید بیشتری برخوردار خواهد بود. به جای خریداری درب‌های بی‌کیفیت و نامرغوب، بودجه خود را به درب‌های ساخته شده با متریال‌های استاندارد اختصاص دهید.

شرکت تولید کننده

گزینه دیگری که باید مدنظر قرار بگیرد، شرکت یا برند تولیدکننده درب است. به سراغ درب‌هایی بروید که توسط شرکت‌های شناخته شده تولید شده‌اند. در این صورت قادر خواهید بود از مواردی همچون پشتیبانی پس از فروش بهره‌مند شوید و اگر مشکلی در ساختار درب وجود داشت،‌ هزینه پرداخت شده را پس بگیرید. امروزه درب‌های کلاسیک با برندهای داخلی و خارجی را می‌توان در بازار پیدا کرد. در صورتیکه طرفدار سبک مدرن هستید پیشنهاد می‌کنیم محصولات شرکت ایتال دُر که یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده درب فریم لس است را بررسی و انتخاب کنید. همچنین علاقه مندان به سبک کلاسیک می‌توانند محصولات شرکت بهسازان، ست و سایر تولیدکنندگان سبک کلاسیک را بررسی و انتخاب نمایند. فقط قبل از انتخاب حتماً نظرات سایر کاربران در مورد برند مدنظرتان را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که محصولات یک شرکت شناخته شده را انتخاب کرده‌اید.

ابعاد درب

در ادامه بحث راهنمای خرید درب کلاسیک باید گفت امکان خریداری این درب‌ها در هر ابعادی که فکرش را بکنید وجود دارد. به همین دلیل نباید نگرانی خاصی از این بابت داشته باشید. به دقت چهارچوب اتاق خواب را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید ابعاد دقیق درب مدنظرتان را بیابید. برای انجام این کار از ابزارهای حرفه‌ای همچون مترهای لیزری کمک بگیرید که دقت بسیار بالایی دارند. امکان ساخت درب‌های سفارشی برای موارد ویژه نیز وجود دارد که خود یک مزیت دیگر برای درب‌های کلاسیک به شمار می‌آيد.

طرح و نقش موجود بر روی درب 

همان‌‌طور که پیش از این گفته شد، درب‌های کلاسیک معمولاً مملو از جزئیات هستند و طرح‌های گوناگونی بر روی آن‌ها نقش بسته است. این موضوع مهم‌ترین شاخصه زیبایی‌شناسی چنین محصولاتی برشمرده می‌شود. به عنوان یک خریدار، لازم است علاوه بر کلیه مواردی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم، این نوع طرح و نقش را مورد بررسی قرار دهید. هر بیننده در همان نگاه اول به درب، چنین نقوشی را مشاهده می‌کند و به همین جهت باید به آن‌ها اهمیت داد.

نوع یراق‌آلات درب

موردی که اغلب افراد آن را نادیده می‌گیرند، نوع یراق آلات درب کلاسیک است. بدون یراق آلات باکیفیت عملاً امکان استفاده از درب وجود ندارد. بنابراین، بهتر است به سراغ درب‌هایی بروید که حتی به نوع یراق‌آلات آنان نیز توجه شده است. یراق آلات با متریال‌های مختلفی از جمله برنج ساخته می‌شوند. بهتر است درب‌هایی را انتخاب کنید که سبک طراحی یراق آلات در آن‌ها با جزئیات بیشمار موجود بر روی درب‌های کلاسیک همخوانی داشته باشد.

هزینه خریداری درب‌های کلاسیک

قیمت یک درب کلاسیک مخصوص اتاق خواب بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارت از: کیفیت متریال به کار گرفته شده برای ساخت درب و شرکت سازنده. البته موارد دیگری همچون اندازه درب نیز تا حدی در رابطه با راهنمای خرید درب کلاسیک اثرگذار هستند.

برای خریداری درب‌های باکیفیت لازم نیست هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید. امروزه برندهای معتبر درب‌های خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه کرده‌اند تا همه کاربران قادر به خریداری آن‌ها باشند. مهم‌ آن است که از یک فروشگاه معتبر کمک بگیرید.

سخن پایانی

درب اتاق خواب باید در عین زیبایی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طرح جذابی داشته باشد. در این صورت می‌توان مطمئن بود که محصول خریداری شده در چند سال آینده نیز شکوه خود را حفظ می‌کند و در نتیجه دکوراسیون منزل را بهبود می‌بخشد. توجه به مواردی همچون شرکت سازنده درب، نوع متریال به کار گرفته شده در آن و همچنین ابعاد از جمله نکات ضروری جهت خریداری این نوع محصولات است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت درب کشویی اتاق خواب یا سایر درب‌های کلاسیک و مدرن می‌‌توانید به بورس فروش درب چوبی به شکل حضوری مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

کد مطلب: 224751
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *