۰
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰

درز اخباری از توافق رژیم صهیونیستی با رام‌الله

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد توافقی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم اشغالگر برای استقرار ۵۰۰ پرسنل امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان در شمال کرانه باختری به منظور خنثی کردن «بمب‌هایی که رزمندگان مقاومت برای هدف قرار دادن اشغالگران در هنگام تهاجم‌ها تعبیه کرده‌اند» به وجود آمده است.
درز اخباری از توافق رژیم صهیونیستی با رام‌الله
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از ایسنا این در حالی فاش شده که فعالیت‌های مقاومت در کرانه باختری اشغالی، جایی که اشغالگران روزانه حملات و بازداشت‌هایی را علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهند، ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: دستگاه‌های امنیتی فلسطین مواد منفجره توقیف شده در شهر طوباس را که برای مقابله با تهاجمات نیروهای اشغالگر آماده شده بود، منفجر کردند.

پیش از این جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته بود تا از رفتارهای مشکوک خودداری کند و از این نهاد خواسته بود به جای تعقیب رزمندگان مقاومت، اعضای دستگاه‌های امنیتی را به مقابله با اشغالگران اسرائیل وادار سازد.

حماس گفت: «ما از مقامات دولت تشکیلات خودگردان می‌خواهیم که این رفتار مشکوک و غیرقابل قبول را متوقف کنند و برای وادار کردن سرویس‌های امنیتی به مشارکت در مقاومت تلاش کنند.»

این جنبش افزود: تداوم تعقیب نیروهای مقاومت در کرانه باختری کاملا برابر با اشغالگری و مشارکت در تجاوز به مردم ما است.

نیروهای اشغالگر به طور روزانه حملاتی را در شهرهای کرانه باختری انجام می‌دهند که منجر به شهادت صدها تن از هفت اکتبر ۲۰۲۳ شده است.

حماس گفت که ادامه تعقیب اعضای مقاومت توسط تشکیلات خودگردان فلسطین، مصادره تسلیحات آنها و کشف و خنثی کردن بمب‌های دست ساز در هماهنگی با اشغالگری است.

این جنبش از مقامات کابینه رام‌الله خواست تا از هژمونی سرویس‌های امنیتی بر مردم فلسطین و مقاومت آنها جلوگیری کرده و از تلاش‌ها برای دستیابی به وحدت حمایت کند.

کد مطلب: 223744
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *