۰
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰

مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها بار دیگر ممنوع الخروج شدند

اعلام رفع ممنوع الخروجی زوج سینمایی مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها خوش و هنوز داغ بود که مریم مقدم در حساب کاربری خود در اینستاگرام خبر ممنوع الخروجی دوباره‌اش را منتشر کرد.
مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها بار دیگر ممنوع الخروج شدند
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ مریم مقدم فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران که برای ساخت و نمایش فیلم مستقل «کیک محبوب من» به همراه همسر خود مدت زیادی ممنوع الخروج شده بودند؛ در تاریخ ۱۶ شهریور طی نامه ای اعلام کردند که ممنوع الخروجی آنان با حکم قضایی رفع شده است؛ اما بر اساس نوشته او دیروز هنگام خروج از کشور دوباره پاسپورت او را توقیف کردند و بار دیگر ممنوع الخروج شدند.

مقدم چنین نوشته است: «دیروز و در حالی که می خواستم بعد از مدتی طولانی بروم و خانواده‌ام را در سوئد ببینم و شاید بتوانم در نمایش فیلممان حضور داشته باشم، در فرودگاه پاسپورتم را دوباره توقیف کردند و گفتند که من و بهتاش مجددا ممنوع الخروج شده‌ایم. بعد از تهیه بلیط و پرداخت خروجی و کلی هزینه دیگر. تازه یک هفته بود که پاسپورتمان را پس داده بودند. متوجه نمی‌شوم اگر نمی خواستند اجازه دهند چرا پاسپورت‌ها را پس دادند؟ که روح ما را بیازارند و به ما خسارت وارد کنند؟

اینجا خطابم به رئیس جمهور جدید است:

آقای پزشکیان بر هر ایرانی هوشمندی واضح است که همراهان شما، همراهان این ملت نیستند. یاران اصولگرایتان لااقل ادعایی جز آنچه هستند را ندارند و اهل تظاهر به چیز بهتری نیستند. شما نه تنها جامعه را رو به رشد و اصلاح نمی برید؛ بلکه آنرا در مرداب دروغ غرق می کنید.

راستی امروز روز ملی سینما است. چقدر مبارک!»

کد مطلب: 222861
برچسب ها: ممنوع الخروجی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *