۰
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵

سردار سلامی: سپاه در اربعین همه امکانات و توان خود را در ایران و عراق به کار گرفت

فرمانده کل سپاه از خدمت رسانی چهار سپاه استانی به زائران پیاده امام رضا(ع) خبر داد و گفت که علاقمند هستیم تا مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی آن استفاده کنند.
سردار سلامی: سپاه در اربعین همه امکانات و توان خود را در ایران و عراق به کار گرفت

سردار حسین سلامی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از موکب‌های استقبال از زائران پیاده حرم مطهر رضوی گفت: امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم است و برای رفاه حال این مردم استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: چرخه کاملی از خدمت رسانی به زائران در مسیرهای منتهی به مشهد وجود دارد و آرامش بر زائران پیاده در مسیر مشهد الرضا(ع) حاکم است.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: آبرسانی، اسکان، تغذیه، استراحت و همه شرایطی که باید برای یک زائر مهیا باشد تا مسیری طولانی را طی کند و به مقصد و هدف معنوی خود برسد، مهیا شده است.

سردار سلامی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در اربعین حسینی در ایران و عراق همه امکانات و توان خود را از جمله ترابری، بیمارستان‌ های صحرایی، تغذیه، اسکان و امنیت به کار گرفت در اینجا هم سپاه امام رضا و سپاه استان های خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان مشغول خدمت رسانی هستند.

وی گفت: امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم است و برای رفاه حال این مردم استفاده می شود و علاقمند هستیم تا مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی آن استفاده کنند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مردم جامعه در این عزای بزرگ شریک هستند و هر کسی در هر موقعیتی که قرار دارد، قدم در این مسیر را یک افتخار معنوی بزرگ می‌ داند.

کد مطلب: 222388
برچسب ها: سردار سلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *