۰
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰

طائب: اگر میرحسین موسوی و کروبی به دادگاه بروند، اعدام می‌شوند

در حالی که رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تاکید می‌کند اگر میرحسین موسوی و کروبی دادگاهی شوند، حکم اعدام برای آنها صادر می‎شود، تحلیلگر مسائل سیاسی بر این نکته تاکید می‌کند که این استدلال شبیه استدلال معاویه است.
طائب: اگر میرحسین موسوی و کروبی به دادگاه بروند، اعدام می‌شوند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، هدی طائب، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در مناظره با احمد زیدآبادی، تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به اینکه گفته می‌شود شما گفته بودید که اگر میرحسین موسوی و مهدی کروبی دادگاهی شوند، اعدام می‌شوند و این به ضرر نظام است، گفت: حتماً، عرض می‌کنم خون‌هایی که ریخته شده پای اینها است و مسبب هستند.

زید آبادی نیز افزود: یعنی با این حساب شما عامل قتل عمار، حضرت علی بوده است. این چه حرفی است که یک فرد دیگر کشته، شما می‌گویید پای اینها است؟

طائب در پاسخ تصریح کرد: معاویه در نبرد صفین متهم خون‌ها است یا خیر؟

زیدآبادی خطاب به طائب اظهار کرد: معاویه است، اما شما می‌خواهید عمار را...

طائب ادامه داد: عزیز من اگر بخواهی علی بن ابی طالب را...

زیدآبادی پاسخ داد: او جنگیده اما شما اسلحه داشتید ولی او اسلحه نداشته است. نمی‌خواهیم بحث تاریخی کنیم اما نوع استدلال شما مانند استدلال معاویه است. می‌گفتند از پیامبر حدیث داشتیم که یک گروه فاجر عمار را کشته است اما می‌گفتند عاملش او بوده، او عمار را آورده...

طائب در پاسخ به اظهارات زیدآبادی گفت: حتما باید این تشبیه شما را بپذیرم؟

زیدآبادی خاطرنشان کرد: نمی‌گویم بپذیرید بلکه می‌گویم شبیه این است. دوباره می‌خواهید مغلطه کنید...

طائب افزود: سوالم این است که آقای حاج قاسم سلیمانی را زدند، آقا فرمودند آمرین و عاملین باید مجازات شوند.

زیدآبادی تصریح کرد: مگر مهندسی موسوی گفته کسی را بکشند یا عامل کشتن کسی بود.

او همچنین در واکنش به اینکه گفته می‌شود چون موسوی فراخوان داده که مردم به خیابان بیایند، مسبب است، اظهار کرد: بر این اساس مسبب همه خون‌هایی که الان در فلسطین ریخته می‌شود حماس است.

طائب گفت: اشکال ندارد. پای آن می‌ایستیم و می‌گوییم حق است و باید شهید می‌دادیم. امیرالمومنین که لشکر را راه انداخته و آورده می‌گوید باید شهید بدهید.

کد مطلب: 222334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *