; ?>; ?> سرقت موتورسیکلت با جعل عنوان مامور پلیس در غرب تهران - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰

سرقت موتورسیکلت با جعل عنوان مامور پلیس در غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق مامورنما در غرب تهران خبر داد.
سرقت موتورسیکلت با جعل عنوان مامور پلیس در غرب تهران

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلتش توسط دو فرد ناشناس که خود را مامور پلیس معرفی کرده بودند، رسیدگی به این موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در جریان تحقیقات و بررسی‌های خود متوجه شدند که چندین فقره سرقت مشابه از سوی همین افراد در مناطق آزادی و تهرانسر نیز رخ داده است.

وی افزود: در تحقیقات تیم‌های ویژه پلیس آگاهی و نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص شد،  متهمان با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی و با استفاده از لباس فرم پلیس و به بهانه‌های واهی مانند دستور قضائی یا تخلفات رانندگی، موتورسیکلت‌ها را متوقف و آنها را سرقت کرده‌اند.

ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه دو سارق از سوی کارآگاهان مورد شناسایی قرار گرفتند، گفت:  کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم سرانجام این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت:‌دو متهم در جریان بازجویی‌ها به جعل عنوان مامور و دستکم پنج فقره سرقت موتورسیکلت با همین شیوه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد. 

کد مطلب: 222285
برچسب ها: پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *