۰
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

روحانی: دستور دادم هر وزیر ۲ جوان را در سمت‌های بالای مدیریتی به کار گیرد

حسن روحانی در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۶، تاکید داشت که هر وزیر دو جوان را در سمت‌های بالای مدیریتی و حتی معاون وزیر به کار بگیرد.
روحانی: دستور دادم هر وزیر ۲ جوان را در سمت‌های بالای مدیریتی به کار گیرد

سایت رسمی حسن روحانی، به انتشار قسمتی از اظهارات وی در روز ۸ شهریور سال ۱۳۹۶ در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، پرداخته است.

دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره دوازدهم، در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی با انتقاد از اینکه گردش مدیران و حضور نخبگان و جوانان در سمت‌های مختلف، انجام نمی‌شود، گفت: به همین خاطر به همه وزرای دولت دوازدهم دستور دادم که هر وزیر باید دو جوان را در سمت‌های بالای مدیریتی و حتی معاون وزیر به کار بگیرد.

وی گفت: در جریان انتخاب وزرای دولت دوازدهم در مشورت‌ها و پیشنهاداتی که به بنده می‌شد، همه افراد با سنین بالا بودند. زنان ما از لحاظ قدرت، دانش، تدبیر و مدیریت چیزی کم از مردان ندارند و بخاطر اینکه در این سال‌ها زنان را از لحاظ مدیریت بالا نیاوردیم، امروز دچار مشکل هستیم. نمی‌شود که بگوییم مدیران ارشد کشور، تنها از یک مذهب باشند و بقیه را کنار بگذاریم، چرا که همه جزو ملت ایران هستند و اگر بناست آن‌ها به تکالیف‌شان مانند رفتن به سربازی و پرداخت مالیات مانند سایر مردم عمل کنند، باید از امتیازات یکسان نیز برخوردار باشند و نباید تنها در دوران انتخابات از آن‌ها استفاده کرده و آن‌ها را پای صندوق بیاوریم. 

کد مطلب: 222237
برچسب ها: حسن روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *