کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی: دستور دادم هر وزیر ۲ جوان را در سمت‌های بالای مدیریتی به کار گیرد

10 شهريور 1403 ساعت 9:30

حسن روحانی در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۶، تاکید داشت که هر وزیر دو جوان را در سمت‌های بالای مدیریتی و حتی معاون وزیر به کار بگیرد.


سایت رسمی حسن روحانی، به انتشار قسمتی از اظهارات وی در روز ۸ شهریور سال ۱۳۹۶ در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، پرداخته است.

دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره دوازدهم، در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی با انتقاد از اینکه گردش مدیران و حضور نخبگان و جوانان در سمت‌های مختلف، انجام نمی‌شود، گفت: به همین خاطر به همه وزرای دولت دوازدهم دستور دادم که هر وزیر باید دو جوان را در سمت‌های بالای مدیریتی و حتی معاون وزیر به کار بگیرد.

وی گفت: در جریان انتخاب وزرای دولت دوازدهم در مشورت‌ها و پیشنهاداتی که به بنده می‌شد، همه افراد با سنین بالا بودند. زنان ما از لحاظ قدرت، دانش، تدبیر و مدیریت چیزی کم از مردان ندارند و بخاطر اینکه در این سال‌ها زنان را از لحاظ مدیریت بالا نیاوردیم، امروز دچار مشکل هستیم. نمی‌شود که بگوییم مدیران ارشد کشور، تنها از یک مذهب باشند و بقیه را کنار بگذاریم، چرا که همه جزو ملت ایران هستند و اگر بناست آن‌ها به تکالیف‌شان مانند رفتن به سربازی و پرداخت مالیات مانند سایر مردم عمل کنند، باید از امتیازات یکسان نیز برخوردار باشند و نباید تنها در دوران انتخابات از آن‌ها استفاده کرده و آن‌ها را پای صندوق بیاوریم. 


کد مطلب: 222237

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222237/روحانی-دستور-دادم-وزیر-۲-جوان-سمت-های-بالای-مدیریتی-کار-گیرد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir