۰
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

مردم به به گشت ارشاد و فیلترینگ «نه» گفتند

نمازی گفت: پزشکیان باید رفع فیلترینگ، پرهیز از رفتارهای خشونت آمیز، بی احترامی به شهروندان و لزوم رعایت کرامت انسانی را در اولویت قرار دهد. او گردن خود را برای تحقق شعارهای خود گرو گذاشت و مردم به این جمله امیدوار شدند.
مردم به به گشت ارشاد و فیلترینگ «نه» گفتند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، علی محمد نمازی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با لزوم حفظ آرای مردم به پزشکیان، گفت: آنچه در طول چهل اندی سال گذشته و به ویژه دوران دفاع مقدس ملت از خود نشان دادند و اثبات کردند مقاومت، حضور در عرصه‌های مختلف، همراهی و حمایت از کشور و نظام و مشارکت در سازندگی و صبر و تحمل در برابر سختی ها و مشکلات بوده است. لذا  این شرایط ایجاب می کند که حاکمیت و دولت شدیداً قدردان مردم باشند خصوصا در انتخابات اخیر که هیچ یک فکر نمی کردیم همین تعداد از مردم هم پای صندوق‌های رای بیایند.

او در گفتگو با منیبان، افزود: ملت ایران علی رغم همه بی توجهی ها و نامهربانی ها در این انتخابات در حد قابل قبول و چه بسا بالاتر در صحنه حاضر شدند البته  بخشی از این حضور و نگرانی از تجربه عملکرد تندروها در دولت های نهم و دهم، جلیلی و پایداریچی ها بود اما عمده مردم به دنبال راهی برای پشت سر گذاشتن وضعیت حاکم مخصوصا در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستند و زمانی که دیدند آقای دکتر پزشکیان با موضع حمایت جدی از ملت تایید صلاحیت شد امیدی دوباره گرفتند. 

نمازی تاکید کرد: آقای پزشکیان باید رفع فیلترینگ، پرهیز از رفتارهای خشونت آمیز، بی احترامی به شهروندان و لزوم رعایت کرامت انسانی را در اولویت قرار دهد. او گردن خود را برای تحقق شعارهای خود گرو گذاشت و مردم به این جمله امیدوار شدند و به میدان تعیین سرنوشت بازگشته و از رئیس جمهور حمایت و او را با ۱۷ میلیون رای، انتخاب کردند.

او افزود: آنها به گشت ارشاد و فیلترینگ نه گفتند حال منتظر ورود آقای پزشکیان به عرصه عمل هستند. 

این چهره سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: تکرار می کنم با عنایت به سخنان پایانی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، کابینه مورد اعتماد رای آورد. کابینه فقط  پزشکیان نیست بلکه کاببنه نظام است و چاره ای جز موفقیت دولت نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: هم اکنون کشور با کسری بودجه شدیدی مواجه است و دولت باید سریع و قطعی به سراغ منابع بالقوه برود که مهمترین آن صادرات نفت و مشتقات آن است که نیاز به لغو تحریم ها و عضویت در FATF و بهبود روابط با کشورهای جهان دارد. 

نمازی خاطرنشان کرد: در صحنه نگه داشتن مردم در گرو انجام کارهای فوق، رفع فیلترینگ و رعایت احترام به مردم و زنان است.

او در پایان گفت: از جمله کارهای دیگر حذف موازی کاری ها، رقابتی کردن عرصه های مختلف از طریق کاهش شدید و سریع حجم دولت و کاهش هزینه ها، حل ناترازی ها و گفتگوی مرتب و منظم با ملت و ارائه گزارش و درخواست کمک از آنهاست.

کد مطلب: 222115
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *