۰
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵

اکو کمپ های پرشین گلف جزو 5 موکب برتر ایرانی در کربلا

در ایام اربعین دستگاه های مختلفی در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) کردند به طوریکه امسال شاهد یک رقابت زیبا برای خدمت رسانی بهتر بین دستگاه ها و سازمان های مختلف بودیم
اکو کمپ های پرشین گلف جزو 5 موکب برتر ایرانی در کربلا
به گزارش  مردم سالاری آنلاین به نقل از سایت دیده‌بان ایران؛شرکت خدمات زیارتی و تفریحی پرشین گلف که از مجموعه های صندوق بازنشستگی کشور است در ایام اربعین موکبی را برای پذیرایی و استراحت زائران در شهر کربلا احداث کرد و توانست جزو 5 موکب برتر ایرانی در کربلا باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، مدیران ارشد وزارت کار، مدیران ستاد اربعین و مهندس فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ضمن بازدید از این موکب از ابتکار آژانس پرشین گلف در مدل خدمت رسانی به زائران اربعین تقدیر کردند.

محمد علمیه رئیس هیئت مدیره آژانس زیارتی و سیاحتی پرشین گلف در خصوص نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: ما امسال در یک طرح آزمایشی در زمینی به وسعت 2 هزار متر اکو کمپ راه اندازی کردیم که این اکو شامل چادرهای 6-8- 40 نفره می شود.

وی ادامه داد: ما امسال چادرهای 6 نفره را به محل استراحت خانواده ها اختصاص دادیم و چادرهای بزرگ را ویژه آقایان و بانوان ضمن آنکه یک چادر بزرگ نیز جهت انجام امور فرهنگی و حسینیه در محل اکو کمپ احداث شد.

 

وی در خصوص امکانات و مشخصات خاص این اکو کمپ ها گفت: مهمترین ویژگی این بود که تمام چادرهای ما مجهز به اسپیلت و کولر بود و تمام آنها تشک های طبی داشتند و هر نفر یک پک اختصاصی ملحفه، بالش و سایر ملزومات بهداشتی دریافت می کرد در واقع تمام امکانات یک هتل 5 ستاره را ما برای تک تک افراد ایجاد کردیم به طوریکه هنگام بازدید، مدیران سازمان ها و ارگان های مختلف آنها از ما درخواست می کردند که سال آینده این اکو کمپ ها را به صورت اختصاصی برای آنها تدارک ببینیم .

علمیه با اشاره به آزمایشی بودن این طرح گفت:  با توجه به موفق بودن این طرح وفرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر باشکوه برگزار شدن مراسم اربعین حسینی ما این کار را جزو وظایف سازمانی خود می دانیم و از همین حالا برای سال آینده برنامه ریزی ها خود را آغاز خواهیم کرد.

 

از سوی دیگر با توجه به تاکیدات صریح مدیریت صندوق بازنشستگی مبنی بر خدمت رسانی به بازنشستگان عزیز تصمیم داریم با عنایت اباعبدالله الحسین (ع) سال آینده مجموعه عظیمی برای خدمت رسانی به بازنشستگان با همین کیفیت در شهر کربلا اجرا کنیم تا این قشر عزیز هنگام زیارت اربعین هیچ نگرانی بابت مکان استراحت و امکانات لازم را نداشته باشند.

کد مطلب: 222093
برچسب ها: اربعین کمپ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *