۰
شنبه ۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵

ذوالنوری: اعتقادی به هزینه کردن پزشکیان از رهبری ندارم

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: قطعا آقای پزشکیان کسی نیست که بخواهد از آقا سوءاستفاده کند، چون بارها تبعیت و علاقه و ارادت خود را به ایشان اعلام کرده است
ذوالنوری: اعتقادی به هزینه کردن پزشکیان از رهبری ندارم

مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره نطق مسعود پزشکیان برای دفاع از وزرای پیشنهادی گفت: اعتقادی به هزینه کردن رئیس‌جمهور از رهبر انقلاب ندارم، اما معمولا دولت‌ها اعضای کابینه خود را با رهبری چک می‌کنند.

او به باشگاه خبرنگاران گفته که ممکن است رهبر انقلاب یک گزینه را بگویند بله و یک گزینه را بگویند خیر و بسیاری از اعضای کابینه را ایشان اعمال نظر نمی‌کنند جز جاهای حساس البته دولت‌های قبل هم این کار را می‌کردند، اما مکتوب نگه می‌داشتند و بیان نمی‌کردند، اما آقای پزشکیان بر اساس صداقت و خوش‌دلی که دارند این موضوع را اعلام کردند.

نماینده قم در مجلس افزود: خیلی از نمایندگان مجلس نمی‌خواستند به وزرا رای دهند، اما وقتی متوجه این اشاره شدند تکلیف خود دانستند که حتما ورود کنند تا به دولت رای محکمی بدهند.

ذوالنوری بیان کرد: قطعا آقای پزشکیان کسی نیست که بخواهد از آقا سوءاستفاده کند، چون بارها تبعیت و علاقه و ارادت خود را به ایشان اعلام کرده است، اما شاید اگر کسی دیگر بود این کار را نمی‌کرد یا شاید بهتر بود این کار انجام نشود، اما آقای پزشکیان واقعیتی را که بوده بیان کرد و دروغی نگفتند. شاید من جای وی بودم این کار را نمی‌کردم، اما حالا که این کار را کردند نتیجه‌اش یک کابینه بسیار قوی و با رای بالا و پشتوانه عظیم است که در راستای حل مشکلات مردم بتوانند با قوت نقش‌آفرینی کنند.

کد مطلب: 221878
برچسب ها: ذوالنوری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *