۰
جمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰

محمدعلی بهمنی هوشیاری مناسبی ندارد

«اکنون که بالای سر آقای بهمنی هستم، هوشیاری مناسبی ندارد و وضعیت او پیشرفت قابل توجهی نداشته است. وضعیت تنفسی‌اش نیز با دستگاه وِنتیلاتور است. دفعه پیش (خرداد ۱۴۰۳) که آقای بهمنی به علت عارضه مغزی مراجعه کرده بود، مشکلات زیادی نبود و نیاز به عمل جراحی پیدا نکرد.»
محمدعلی بهمنی هوشیاری مناسبی ندارد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، پزشک معالج محمدعلی بهمنی درباره وضعیت این شاعر می‌گوید: وضعیت خوب نیست و هوشیاری مناسبی ندارد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرا که متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول است، ۳۱ مرداد برای دومین بار دچار عارضه مغزی و در بیمارستان بستری شد. او به علت خون‌ریزی وسیع به شکلی اورژانسی تحت عمل جراحی قرار گرفته و پزشکان سعی کردند تا بدون آسیب زدن به بافت مغز، خون را تخلیه کنند.

هاشمیان، فوق تخصص بخش مراقبت‌های ویژه، استاد دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی و پزشک معالج محمد علی بهمنی درباره وضعیت این شاعر، گفت: وضعیت ایشان خوب نیست. به علت خونریزی شدید مغزی دو شب پیش (۳۱ مرداد) به بیمارستان مراجعه کرد و به علت وسیع بودن خونریزی سریعا به اتاق عمل منتقل شد. عمل جراحی‌اش حدود پنج ساعت طول کشید.

او افرود: اکنون که بالای سر آقای بهمنی هستم، هوشیاری مناسبی ندارد و وضعیت او پیشرفت قابل توجهی نداشته است. وضعیت تنفسی‌اش نیز با دستگاه وِنتیلاتور است.

هاشمیان که پیشتر نیز پزشک معالج بهمنی بود در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفعه پیش (خرداد ۱۴۰۳) که آقای بهمنی به علت عارضه مغزی مراجعه کرده بود، مشکلات زیادی نبود و نیاز به عمل جراحی پیدا نکرد. اما این‌سری به‌نظر دیر مراجعه کرده و حدود یک‌چهارم مغز او دچار آسیب جدی شده است و خونریزی وسیعی داشت.

«باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از دفترهای شعر محمدعلی بهمنی هستند.

کد مطلب: 221855
برچسب ها: محمدعلی بهمنی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *