۰
پنجشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین سینماها و فیلم‌های کشور در مرداد ۱۴۰۳

ترکیب جمشیدی و درخشانی ۵۱ میلیارد تومان فروخت؛ سهیلی و احمدیه ۵۰ میلیارد تومان/ فروش سینماهای کشور به بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان رسید

مجموع مخاطبان سینماهای کشور در مرداد ۱۴۰۳ به ۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۸۴۹ نفر رسید که معادل فروش ۱۶۰ میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومان است.
ترکیب جمشیدی و درخشانی ۵۱ میلیارد تومان فروخت؛ سهیلی و احمدیه ۵۰ میلیارد تومان/ فروش سینماهای کشور به بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان رسید

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، مجموع فروش سینماهای کشور در مرداد ۱۴۰۳ با ۸۴ هزار و ۱۱۸ سانس به بیش از ۱۶۰ میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومان رسید. ۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۸۴۹ نفر به سینما رفتند که پرمخاطب‌ترین روز، سه‌شنبه ۹ مرداد با ۲۳۴ هزار و ۶۵ نفر و پر فروش‌ترین روز، جمعه ۵ مرداد با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان بود.

از بین فیلم‌های اکران‌شده در این ماه «تگزاس ۳» با فروش بیش از ۵۱ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به عنوان فیلم اول، «پول و پارتی» با فروش بیش از ۵۰ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به عنوان فیلم دوم و «خجالت نکش ۲» با فروش بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان به عنوان فیلم سوم معرفی شدند.

اما در بین سینماهای پرمخاطب مرداد، پردیس سینمایی کوروش تهران با ۱۴۸ هزار و ۳۰۰ بیننده، سینمای اول، پردیس سینمایی ایران‌مال با ۱۲۰ هزار و ۶۷۰ بیننده سینمای دوم و پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب با ۸۴ هزار و ۶۶۹ بیننده سینمای سوم مرداد ۱۴۰۳ بودند.

۴۰ سینمای پر مخاطب مرداد بیش از ۵۵ درصد از کل مخاطبان سینما را به خود اختصاص دادند و متوسط ضریب اشغال این سینماها به بیش از ۲۸ درصد رسید.

کد مطلب: 221799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *