; ?>; ?> عارف: رویکرد دولت چهاردهم، اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰

عارف: رویکرد دولت چهاردهم، اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است

عارف: رویکرد دولت چهاردهم، اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد که اجرای برنامه هفتم توسعه، مهمترین محور تعامل دولت با مجلس شورای اسلامی است.

 محمدرضا عارف در مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: به ورزشکاران عزیز کشورمان تبریک می‌گویم که در المپیک در دو صحنه پیروز شدند. یکی صحنه رقابت بود که در خیلی از موارد ما برای اولین بار به این پیروزی رسیده بودیم. فراتر از آن در صحنه اخلاق بود که احساس غرور می‌کردیم مخصوصا وقتی رفتار و کردار ورزشکاران را نسبت به جوانان هموطن خود می‌دیدیم، جوانانی که به هر دلیلی تصمیم به مهاجرت گرفتند که حق هر فرد است.

وی افزود: پیام این ورزشکاران این بود که وطن آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد و ان‌شاءالله شاهد مهاجرت معکوس باشیم. ما برای جوانان برجسته و زبده و هموطنان عزیز که به هر دلیل مهاجرت کردند، افتخار خدمتگزاری آن‌ها در داخل کشور را پیدا می‌کنیم.

عارف خاطرنشان کرد: رویکرد دولت چهاردهم این است که در یک فضای صمیمانه، برادارنه و با قبول این‌که یک هدف و یک کار داریم، قانون برنامه هفتم به عنوان میثاق ملی را اجرا کند. این‌که آیا احکامی از برنامه هفتم باید اصلاح شود یا نه، بحث فنی و کارشناسی است. ما قوانین را وحی منزل نمی‌دانیم ولی اجرای قوانین را یک اصل می‌دانیم.

وی ادامه داد: مهمترین محور تعامل ما با مجلس، اجرای برنامه هفتم توسعه است. احکام فراوان و سمت و سوی بسیار خوبی در قانون هفتم می‌بینیم اما این‌که اهداف قانون برنامه هفتم دست یافتنی است یا باید اصلاح شود، بحث امروز ما نیست بلکه راهبرد دولت این است که تمام آیین نامه‌ها و مقررات و تکالیفش را انجام دهد.

عارف تاکید کرد: همه باید برای پیشرفت کشور بر اساس قانون عمل کنیم.

کد مطلب: 221070
برچسب ها: محمدرضا عارف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *