۰
جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰

ساعت مبارزه حسن یزدانی در فینال المپیک/ تلاش برای شکستن رکورد تختی و ساعی!

حسن یزدانی جمعه‌شب برای رسیدن به عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایران در تاریخ المپیک برابر کشتی‌گیر روس‌تبار بلغارستان به روی تشک می‌رود.
ساعت مبارزه حسن یزدانی در فینال المپیک/ تلاش برای شکستن رکورد تختی و ساعی!

به گزارش مردم سالاری آنلاین، حسن یزدانی، دارنده یک مدال طلا و یک مدال نقره المپیک، جمعه‌شب برای کسب دومین مدال طلای المپیک و رسیدن به عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر و ورزشکار ایران در تاریخ المپیک به مصاف ماگومد رمضانف، کشتی‌گیر روس‌تبار بلغارستان می‌رود که در نیمه‌نهایی موفق شد آرون بروکس آمریکایی را بر خلاف انتظارها از پیش رو بردارد.

طبق برنامه رقابت‌های رده‌بندی و فینال دو وزن نخست کشتی آزاد المپیک پاریس از ساعت ۲۱ جمعه آغاز می‌شود و کشتی‌گیران اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم به روی تشک می‌روند. بر همین اساس نیز یزدانی در ششمین و آخرین مبارزه در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم حدود ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه برابر حریفش به میدان می‌رود.

یزدانی در صورت کسب دومین‌ مدال طلای المپیک در مجموع صاحب دو طلا و یک نقره المپیک می‌شود و رکورد دو طلا و یک برنز هادی ساعی به عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایران را می‌شکند و پرافتخارترین ورزشکار ایران در تاریخ المپیک خواهد شد. او همچنین با کسب دومین طلای المپیک رکورد یک طلا و ۲ نقره جهان‌پهلوان تختی به عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران در تاریخ المپیک را می‌شکند.

کد مطلب: 221010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *