۰
سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰

درویش: اگر بیرانوند تبرئه شود، استعفا می‌دهم

​​​​​​​ رضا درویش ادعای خود در مورد حکم علیرضا بیرانوند را علنی کرد.
درویش: اگر بیرانوند تبرئه شود، استعفا می‌دهم

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه ،یک ماه بعد از فسخ قرارداد یک طرفه علیرضا بیرانوند، مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که حکم نهایی به سود آنها صادر خواهد شد. رضا درویش نیز تایید میکند که در غیر این صورت از سمت مدیرعاملی استعفا خواهد کرد.

او در این مورد گفت: کمیته تعیین وضعیت هنوز نتیجه رسیدگی را اعلام نکرده است. هر بازیکنی می‌تواند قراردادش را فسخ کند اما اینکه کمیته تعیین وضعیت چه حکمی می‌دهد، این مهم است.

وی افزود: قانون میگوید اگر شما یکی از اجزای قرارداد را انجام ندهید، باعث فسخ می‌شود اما خوشبختانه در این قرارداد سر سوزنی ایراد وجود ندارد و ما قبل از زمان مقرر، به تعهدات عمل کردیم.

درویش درباره الحاقیه جنجالی توضیح داد: ما یک بند را باید اصلاح میکردیم چون در قرارداد او ۲۰ میلیون تومان بیشتر از حد مقرر دستمزد وجود داشت. ما هم این الحاقیه را اضافه کردیم که اگر ۱۵ روز بعد از پایان فصل، با او فسخ نکردیم، مجاز   به فسخ قرارداد است. ما هم قبل از این تاریخ تمام پولش را تمام و کمال پرداخت کردیم.  ما بدون اینکه یک ریال از مطالبات  او باقی بماند، به تعهداتمان عمل کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به این ترتیب یا بیرانوند با لباس تراکتور بازی خواهد کرد و یا او در پست مدیرعاملی پرسپولیس خواهد ماند؟ گفت: این را از مسئولان قضایی بپرسید. صددرصد من قول دادم و با شناختی که از کمیته تعیین وضعیت دارم، یقین دارم حکم به سود ماست.

طعنه عالیشاه به استقلالی شدن رضاییان و جدایی بیرانوند

امید عالیشاه دیشب (دوشنبه) مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در مورد مسائل مختلفی صخبت کرد. او در بخشی از صحبت هایش در مورد انتقال رامین رضاییان به پرسپولیس گفت:«رفت، چیزی نمی توان گفت، حق انتخاب داشت و رفت. اما همه این اتفاقات باعث می شود من هوادار بینش خودم را بیشتر کنم، ساده نباشم و هر حرفی را باور نکنم و به هر حرفی دل نبندم.»

عالیشاه در ادامه حرف هایش به انتقادات از سقف قراردادها پرداخت و گفت:« ما اشتباه می‌کنیم که هزینه نمی‌کنیم و پرسپولیس باید تقویت شود. سقف یک چیز بی‌اساس است و الان رقم‌های عجیب و غریبی پرداخت می‌شود. چه ایرادی دارد یک تیم بازیکن میلیون دلاری بگیرد؟! تیم‌های عربی برای خوشحال کردن هواداران دارند هزینه می‌کنند، مگر درآمد دارند؟!»

او در پایان گفت: «چه شد که قانون بالای ۳۰ سال را تصویب کردید و چه شد که برداشتید؟! در فوتبال دعوا درست کرده‌اند.ث آن باشگاهی که بازیکن ایرانی‌اش قرارداد یک میلیون دلاری دارد، نوش جانش.»

کد مطلب: 220056
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *