۰
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰

زمان واریز وام تامین اجتماعی بازنشستگان+ مبلغ اقساط ماهانه

 قرار است واریز وام تامین اجتماعی بازنشستگان در اوایل مردادماه انجام شود. جزئیات این وام نشان می‌دهد که مبلغ آن ۳۰ میلیون تومان است و قرار است به حساب ۴۰ هزار بازنشسته واریز شود. بدین ترتیب قرار است هر بازنشسته ماهانه چه میزان قسط بابت بازپرداخت وام ۳۰ میلیونی بپردازد؟
زمان واریز وام تامین اجتماعی بازنشستگان+ مبلغ اقساط ماهانه

در سال جاری تصمیم بر این شد تا مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۰ میلیون تومان بالاتر برود؛ این یعنی از ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان برسد. نحوه کار نیز اینگونه است که بازنشستگان هر استان و شهرستان می‌توانند به سایت کانون بازنشستگان مراجعه و ثبت‌نام خود را در آنجا پیگیری کنند. آنگونه که پیش‌بینی شده امسال ۵۰۰ هزار بازنشسته از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند خواهند شد که تا کنون برای مرحله اول آن ۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند. البته ناگفته نماند که این امر نیازمند ارائه مجوز از سوی بانک مرکزی به بانک رفاه است.

اقساط وام بازنشستگان تامین اجتماعی

مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۰ میلیون تومان و زمان بازپرداخت این وام ۲۴ ماه در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب هر بازنشسته باید هر ماه بابت بازپرداخت وام خود یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۶۳۶ تومان کنار بگذارد. جمع کل اقساط هم ۳۱میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سود کل وام یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

کد مطلب: 219876
برچسب ها: بازنشستگان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *