۰
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰

تجدید میثاق رئیس جمهور منتخب با آرمان‌های امام راحل

رئیس جمهور منتخب با اهدای تاج گل به بارگاه امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید و میثاق کرد.
تجدید میثاق رئیس جمهور منتخب با آرمان‌های امام راحل
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب عصر امروز (شنبه) با حضور در آرامگاه امام خمینی(ره) با اهدای تاج گل به بارگاه ایشان، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید و میثاق کرد.
فضای نشاط را به جامعه بازگردانید
رئیس جمهوری منتخب خطاب به مردم گفت: ملت آگاه و عزیز ایران؛ پیروزی‌تان مبارک باد. کار را تمام کردید و گامی بلند در مرحله دوم انتخابات برداشتید. فرصتی برای ایران آفریدید و فضای نشاط را به فضای ناراحتی و دلمردگی جامعه بازگرداندید.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی، تاکید کرد: در این انتخابات وعده دروغ ندادم؛ حرفی نزدم که فردا نتوانم به آن عمل کنم و بعدا معلوم شود دروغ بوده است.
او ادامه داد: عمری است که پشت تریبون وعده می‌دهیم و بعدا اصلا عمل نمی‌کنیم؛ این مشکلی است که ما داریم.
پزشکیان همچنین گفت: از رهبری تشکر می‌کنم که اگر هدایت های ایشان نبود، فکر نکنم اسم من به این راحتی از صندوق‌ها در می‌آمد.
او در ادامه افزود: یک عده به امام حسین وعده دادند که بیاید ولی وقتی رفت به وعده خود عمل نکردند و ایشان را تنها گذاشتند و این باعق خلق عاشورا شد.
رئیس جمهوری منتخب خطاب به مردم گفت: ملت آگاه و عزیز ایران؛ پیروزی‌تان مبارک باد. کار را تمام کردید و گامی بلند در مرحله دوم انتخابات برداشتید. فرصتی برای ایران آفریدید و فضای نشاط را به فضای ناراحتی و دلمردگی جامعه بازگرداندید. در خلق این رای معنادار به اصلاح، همه شمایی که به من یا به نامزد رقیب رای دادید یا رای ندادید، سهیم هستید. آزمون بزرگی پیش روی ماست؛ آزمون چالش‌ها و نگرانی‌های مردم برای داشتن زندگی بهتر.
پزشکیان رئیس جمهوری همه ایرانیان است
محمدجواد ظریف که به همراه مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری منتخب برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، به حرم امام رفته است، در سخنانی با بیان اینکه دو هفته پیش اعلام کردم شنبه پزشکیان را رئیس جمهور پزشکیان می‌خوانیم، گفت: امروز با تلاش شما مردم، ما رئیس‌جمهور پزشکیان داریم.
 وزیر امور خارجه اسبق افزود: دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور همه مردم ایران است. همه کسانی که به ایشان و رقیبشان رای دادند و کسانی که اصلا رای ندادند، از امروز ایشان نماینده همه آنهاست و می‌خواهد درخواست‌ها و مطالبات همه آنها را دنبال کند.
ظریف ادامه داد: این سیل عظیم مردم که با حضور در پای صندوق‌های رای، سیل خروشان تغییررا شروع کردند، انشالله تا به نتیجه رسیدن همراه پزشکیان خواهند بود. ما وامدار آن جوانی هستیم که پدر 120 ساله‌اش را به دوش کشید تا رای بدهد. مردم ایران قهرمانان این عرصه‌اند و باقی خواهند ماند.


 
کد مطلب: 219123
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *