۰
يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

امکان ثبت نام در حزب مردم سالاری فراهم شد

حزب مردم سالاری امکان ثبت نام در این حزب را برای علاقمندان به خط فکری و فعالیت های حزب مردم سالاری فراهم کرده است. با ثبت نام در حزب مردم سالاری می توانید با توجه به توانمندی ها و دغدغه های خود در یکی از شاخه های اصناف، اقوام و مذاهب، ایثارگران، پزشکان، دانشگاهیان، روحانیت، عشایر و روستاییان، فرهنگیان، کار آفرینی، کارگران، گردشگری، مدیران، مهندسان، هنرمندان و نمایندگان ادوار شروع به فعالیت نمایید. 
امکان ثبت نام در حزب مردم سالاری فراهم شد

حزب مردم سالاری فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است و از آن زمان در زمینه حمایت از گفتمان اصلاح طلبی فعالیت دارد. اساسنامه حزب مردم سالاری در سال 1378 تصویب شد و روزنامه مردم سالاری نیز از سال 1380 راه اندازی گردید. اولین کنگره حزب مردم سالاری در سال 1381 برگزار شد و اصلاحات اساسنامه این حزب در همان سال  به تصویب کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب رسید.

این حزب شامل چندین سازمان، شاخه و کمیته می شود و شما می توانید زمینه فعالیت خود را در هر یک از این بخش ها انتخاب نمایید. از جمله کمیته هایی که با عضویت در حزب مردم سالاری می توانید در هر یک از آن ها فعالیت داشته باشید، می توانیم به کمیته های بین المللی، استان ها، آموزش و تشکیلات، اطلاع رسانی، انتخابات، برنامه ریزی و پشتیبانی اشاره کنیم.

برای ثبت نام در حزب مردم سالاری می توانید فرم عضویت در این حزب را پر کرده و در سازمان جوانان یا سازمان بانوان حزب مردم سالاری و در کمیته و شاخه ای که مورد نظر شماست فعالیت خود را آغاز کنید.

اگر شما نیز به فعالیت های سیاسی و تلاش برای رفع اشکالات و کمبودهای فعلی و بهبود شرایط کشور علاقه دارید و می پرسید چگونه وارد حزب سیاسی شویم؟ پر کردن فرم عضویت در حزب مردم سالاری می تواند اولین قدم شما در این مسیر مهم باشد. برای ثبت نام در حزب مردم سالاری اینجا کلیک کنید. 

کد مطلب: 218346
برچسب ها: حزب مردم سالاری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *