۰
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰

درخواست بن سلمان برای اجرای آتش بس در غزه

ولیعهد عربستان سعودی با تاکید بر لزوم برقراری آتش بس فوری در نوار غزه، از جامعه جهانی خواست اقدامات لازم برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین و محافظت از جان مردم غزه را اتخاذ کند.
درخواست بن سلمان برای اجرای آتش بس در غزه

«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی طی سخنانی بر لزوم توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد و از جامعه جهانی خواست تا همه اقدامات لازم را جهت تضمین محافظت از جان مردم غزه اتخاذ کند.

به نقل از تسنیم بن سلمان در خلال سخنرانی خود در مراسم استقبال از کسانی که امسال حج را به جا آوردند، با تاکید بر اهمیت اجرایی قطعنامه‌های شورای امنیت درباره آتش بس فوری در نوار غزه، از جامعه جهانی خواست کشور مستقل فلسطین را در مرزهای ۱۹۸۷ به پایتختی قدس شرقی به رسمیت بشناسد.

بن سلمان اظهار داشت: عید قربان امسال در حالی فرا رسید که جنایات شنیع علیه برادرانمان در نوار غزه ادامه دارد. ما بر ضرورت توقف فوری حملات علیه غزه تاکید می‌کنیم و از جامعه بین المللی می‌خواهیم تا همه اقدامات لازم را برای محافظت از جان مردم غزه انجام دهد.

ولیعهد عربستان افزود: ما همچنین بر اهمیت اجرای قطعنامه‌هایی که اخیرا از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد برای آتش بس در غزه صادر شده، تاکید می‌کنیم.

بن سلمان تصریح کرد: عربستان مجدداً درخواست خود را از جامعه بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی اعلام می‌کند تا ملت برادر فلسطین بتوانند حقوق مشروع خود را به دست بیاورند و به صلحی همه جانبه، عادلانه و پایدار برسند.

کد مطلب: 218030
برچسب ها: بن سلمان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *