۰
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶

اعزام تیم‌های امدادی و پهباد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه بالگرد رییس‌جمهور

اخبار ضد و نقیض از بروز سانحه برای بالگرد رئیس ‌جمهور حکایت دارد و تاکنون هیچ منبع رسمی در این خصوص اعلام موضع نکرده است.
اعزام تیم‌های امدادی و پهباد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه بالگرد رییس‌جمهور
به گزارش مردم سالاری آنلاین، صادق محمودی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در گفت‌وگو با ایلنا درباره اعزام نیرو به محل حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهانش گفت: از ۴ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و زنجان تیم‌های امداد و نجات اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین سگ‌های زنده‌یاب و پهباد نیز به محل حادثه اعزام شده‌ است.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: امیدواریم زودتر نیروهای امدادی به محل حادثه رسیده و کار امداد و نجات انجام شود.

توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط تلفنی با پخش زنده شبکه خبر در توضیحاتی پیرامون حادثه فرود سخت بالگرد رییس جمهور، گفت: رییس محترم جمهور به همراه همراهان در مسیر بازگشت با چند بالگرد باز می گشتند که یکی از بالگرد ها مجبور به فرود سخت می شود به دلیل وضعیت آب و هوا وشرایط سختی که در منطقه بوده یکی از بالگردها مجبور به فرود اضطراری شده است.

وی ادامه داد: الان گروه های امدادی به سمت منطقه در حال حرکت هستند، اما به دلیل وضعیت آب و هوایی تلاش ها و اقدامات با سختی مواجه است.

وحیدی درخصوص برقراری ارتباط با سرنشینان هلی کوپتر عنوان کرد: ارتباط و تماس بوده اما با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه برقراری ارتباط سخت است.

افراد احتمالی حاضر در هلی‌کوپتر آسیب دیده

شنیده شده است آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان در هلیکوپتر حامل رییس جمهور حضور داشتند.

تلاش گروه‌های امدادی در شرایط مه‌آلود با مشکل مواجه شده است

تلاش گروه‌های امدادی برای رسیدن به محل سانحه ادامه دارد.

خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور است.

شرایط سخت آب و هوایی و مه سنگین تلاش گروه‌های امدادی را با سختی مواجه کرده است.

در دقایق اولیه برخی از منابع محلی مدعی شدند که بالگرد حادثه دیده احتمالا متعلق به همراهان رئیس‌جمهور بوده است.

در حالیکه در دقایق ابتدایی بروز این سانحه برخی اخبار غیررسمی حاکی از بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در منطقه جلفا بود، برخی از رسانه‌ها در خبری نادرست اعلام کردند که هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور به‌دلیل مه‌آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی بر زمین نشسته و هم‌اکنون کاروان رئیس‌جمهور به‌صورت زمینی راهی تبریز شده است.

کد مطلب: 216320
برچسب ها: رئیس جمهور حادثه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *