۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۷

رونق 81 درصدی معاملات سهام در بورس

روند ریزشی ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر متوقف شد و میانگین ارزش معاملات سهام رشد کرد.
رونق 81 درصدی معاملات سهام در بورس
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 81 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 6 هزار و 18 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات به 7 هزار و 54 میلیارد تومان بالغ شد.

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد سهام 6 هزار و 87 میلیارد تومان شد.ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 6 هزار و 584 میلیارد تومان افزایش یافت. روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 29 درصد افت کرد و به 4 هزار و 665 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 6 هزار و 82 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 350 میلیاردی هفته پیشین، رشد 81 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای خودرو، وبملت، ذوب و خگستر در رتبه‌های بعدی بودند. 

نماد خودرو نیز بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای شستا، وبملت، حفارس و فولاد در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز یکشنبه نیز باز هم فولاد در صدر جدول ارزش معاملات بود و خگستر، شبندر، شپنا و ورنا در ادامه بودند. نمادهای شستا، فولاد، وبملت، خگستر و خساپا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نمادهای خودرو، خگستر، وپارس، ورنا و خساپا بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، وپارس، خساپا، خگستر و شستا تعلق داشت.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای فملی، ومهان، شپنا، خودرو و شبندر بیشترین ارزش معاملات و نمادهای فملی، ومهان، شستا، خودرو و شپنا بیشترین حجم معاملات را داشتند.  

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای فن افزار، فارس، شپنا، خودرو و وپارس بیشترین ارزش و نمادهای وپارس، شستا، خودرو، وبملت و شپنا بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

کد مطلب: 212972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *