۰
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۰

مشاهده لیست قیمت ابزار لوله کشی در سایت ایمالز

آیا با انواع مختلف ابزارهای مورد نیاز با لوله‌کشی آشنا هستید؟ آیا حدود قیمت ابزار لوله کشی در سایت‌های معتبری مثل ایمالز را می‌دانید؟ به نظر شما برای تهیه مجموعه‌ای کامل از ابزارهای لوله‌کشی چقدر باید هزینه کرد؟ در این مطلب تصمیم داریم به این سوالات پاسخ دهیم، همراه ما باشید.
مشاهده لیست قیمت ابزار لوله کشی در سایت ایمالز

آیا با انواع مختلف ابزارهای مورد نیاز با لوله‌کشی آشنا هستید؟ آیا حدود قیمت ابزار لوله کشی در سایت‌های معتبری مثل ایمالز را می‌دانید؟ به نظر شما برای تهیه مجموعه‌ای کامل از ابزارهای لوله‌کشی چقدر باید هزینه کرد؟ در این مطلب تصمیم داریم به این سوالات پاسخ دهیم، همراه ما باشید.

معرفی پرفروش‌ترین ابزار لوله‌کشی

پیش از آنکه در مورد حدود قیمت ابزار لوله کشی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، بهتر است که در مورد پرفروش‌ترین ابزارآلات مورد نیاز برای لوله‌کشی اطلاعات کافی به‌دست آورید تا بتوانید بهترین‌ها را برای خود تهیه کنید.

پمپ لجن کش

پمپ‌های لجن‌کش از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز در لوله‌کشی به‌شمار می‌روند. این پمپ‌ها برای منتقل کردن لجن‌ها و ذرات جامد درون آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. پمپ‌های لجن‌کش درست مانند پمپ‌های کف‌کش عمل می‌کنند؛ البته این پمپ‌ها برخلاف پمپ‌های کف‌کش توانایی پمپاژ سیالاتی که حاوی ذراتی همچون فیبر، املاح معدنی و ذرات جامد که با مشخصات فنی قید شده در کاتالوگ‌ آن‌ها مطابقت داشته باشد را دارند.

اگر تنها به قیمت ابزار لوله کشی هنگام خرید ابزارهای لوله‌کشی توجه می‌کنید، باید بگوییم که بهتر است هنگام انتخاب و خرید پمپ‌ لجن کش به نوع آن توجه زیادی داشته باشید. پمپ‌های لجن‌کش در دو نوع پمپ‌های سه‌ فاز و تک فاز در بازار وجود دارند. ضمن اینکه جنس بدنه پمپ‌ها باتوجه به نیاز مشتری متفاوت است و آن‌ها را از استیل، برنز و چدن می‌سازند.

پمپ کف کش

در لوله‌کشی برای انتقال آب صاف و تمیز که با مقدار کمی شن، ماسه یا ذرات معلق همراه باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. درست مانند پمپ‌های لجن‌کش، هنگام خرید پمپ‌های کف‌کش هم نباید تنها به قیمت آن‌ها توجه کنید. قیمت ابزار لوله کشی تا حدی حائز اهمیت است که کیفیت آن کاهش پیدا نکند.

دررابطه‌با پمپ‌های کف‌کش هم شما باید به نوع آن توجه بسیاری نشان دهید. در حال حاضر پمپ‌های کف‌کش باتوجه به جنس، به سه نوع آلومینیومی، چدنی و استنلس استیل دسته‌بندی می‌شوند. کف‌کش‌های چدنی جزو پرکاربردترین‌ها هستند و در عوض پمپ‌های چدنی سایز بزرگی دارند.

لیست قیمت پمپ کف کش 2 اینچ تا 4 اینچ در ایمالز

نوار تفلن

یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که دررابطه‌با اتصالات لوله آب و شیرآب رخ می‌دهد، نشتی است. هر اندازه که شما لوله‌ها را محکم و سفت ببندید، باز هم امکان نشتی آن وجود دارد. در واقع برای عدم نشتی اتصالات و لوله‌های مختلف به‌هیچ عنوان محکم بستن کافی نیست و شما باید از نوار تفلن استفاده کنید.

نوارهای تفلن از لایه‌های نازکی از جنس پلی اتیلن و پلی تترافلوئور ساخته می‌شوند. ضخامت این نوارها چیزی حدود ۷۰ تا ۱۰۰ میکرون است و از آن در سیستم آبرسانی ساختمان‌ها و تاسیسات آبی مختلف استفاده می‌کنند. باز هم درست مانند دو نمونه دیگر، قیمت ابزار لوله کشی هنگام خرید این تجهیزات مد نظر نیست؛ در واقع هنگام خرید شما باید چسب‌ها را باتوجه به رنگ مورد نظر و متراژ آن خریداری کنید.

بست لوله

بست‌های لوله نوعی تکیه‌گاه فلزی هستند که آن‌ها را در اطراف لوله‌ها قرار می‌دهند. معمولا بست‌‌های لوله از دو قالب به شکل نیم دایره جدا از هم تولید می‌شوند که شما می‌توانید برای نزدیک کردن این دو قطعه، پیچ‌های آن‌ را محکم کنید. با انجام این کار، بست لوله کامل سفت می‌شود و توانایی نگهداری لوله‌ را دارد.

آچار شلاقی

Monkey wrench یا همان آچار شلاقی، آچاری قابل تنظیم است که از آن به‌منظور باز و بسته کردن مهره‌ها، پیچ‌های مختلف و لوله‌ها در سایزهای متفاوتی استفاده می‌کنند. این آچار از دو فک لغزنده برخوردار بوده که یکی از فک‌ها لغزنده و دیگری ثابت است. بعد از تنظیم آچار شلاقی در اندازه مورد نیاز باید برای سفت کردن و نگه‌داشتن آن در همان حالت به آن نیرو وارد کنید.

خرید و لیست قیمت آچار شلاقی و آچار لوله گیر از ایمالز

 

آچار لوله گیر

به‌منظور نگه‌داشتن و باز و بسته کردن اتصالاتی همچون لوله‌های فولادی، فلزی و آهنی از آچار لوله گیر استفاده می‌کنند. آچار لوله‌گیر به شما کمک می‌کند که لوله‌ها را با سایزهای مختلف نگه‌داشته و اتصالات را باز و بسته کنید. حتی امکان باز و بسته کردن مهره‌ها و پیچ‌های مختلف هم به کمک این آچارها وجود دارد.

انبر کلاغی

هنگامی که به دنبال قیمت ابزار لوله کشی می‌گردید، احتمالا با قیمت ابزارهایی همچون انبر کلاغی مواجه شده‌اید. این ابزارها برای نگه داشتن و گرفتن قطعات شش‌ ضلعی، گرد، صاف و مربع مورد استفاده قرار می‌گیرند. انبرهای کلاغی طراحی فوق‌العاده‌ای دارند که طراحی آن‌ها باعث افزایش تحمل فشار و ظرفیت مهار در این انبرها می‌شود.

قیچی لوله بر

نوعی قیچی که برای ساخت لوله و برش لوله‌هایی از جنس پلی پروپیلن، پی وی سی و پلاستیک مورد استفاده قرار می‌‌گیرد، قیچی لوله بر نام دارد. البته مدل‌های سخت‌تر و ضخیم‌تر این قیچی‌ها برای برش لوله‌های برنجی، مسی و آلومینیومی استفاده می‌شود. چیزی که هنگام خرید این مدل ابزارآلات لوله‌کشی باید مدنظر قرار دهید، ضخامت قیچی و سختی جنس آن است.

آشنایی با عوامل موثر روی قیمت ابزار لوله کشی

حال که با پرفروش‌ترین ابزارهای لوله‌کشی آشنا شدید، بهتر است در مورد عواملی که روی نوسان قیمت این ابزارها تاثیر می‌گذارند هم اطلاعاتی به‌دست آورید. به‌طور کلی عوامل متعددی روی نوسان قیمت وسایل مخصوص لوله کشی تاثیر می‌گذارند که متداول‌ترین این عوامل موارد زیر هستند:

برند: مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت ابزار لوله کشی شود، برند آن ابزار است. هر چقدر که برند مورد نظر شما برای خرید شناخته‌شده‌تر باشد، بدون شک باید هزینه بیشتری بابت خرید آن بپردازید.

کیفیت: ابزارهایی که کیفیت بالاتری داشته باشند و در ساخت آن‌ها از متریال‌های بهتری استفاده شود، با قیمت بالاتری هم عرضه خواهند شد.

ابعاد: هر چقدر که ابزارهای لوله‌کشی بزرگ‌تر باشند، قیمت بالاتری خواهند داشت.

تعداد ابزارها: این مورد هم می‌تواند روی هزینه‌ای که شما بابت خرید این محصولات می‌پردازید، تاثیرگذار باشد. هر اندازه که به ابزارهای بیشتری نیاز داشته باشید، باید قیمت بیشتری برای خرید آن‌ها پرداخت کنید.

فروشگاه محل خرید: متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها قیمت‌های غیرمنصفانه‌ای روی محصولات خود می‌گذارند. فروشگاه‌هایی که منصف هستند و طبق قوانین صنف فعالیت می‌کنند، قیمت استانداردی روی محصولات خود می‌گذارند. شما با خرید ابزار لوله‌کشی از چنین فروشگاه‌هایی، مناسب‌ترین قیمت را باتوجه به کیفیت آن‌ها پرداخت خواهید کرد.

خرید و لیست قیمت ابزار و لوازم لوله کشی در ایمالز

 

قیمت ابزار لوله کشی در ایمالز چگونه است؟

وب‌سایت ایمالز انواع مختلفی از ابزارآلات مورد نیاز برای لوله‌کشی را عرضه می‌کند. این وب‌سایت در کنار عرضه ابزارهایی متنوع و کاربردی با کیفیت بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم روی محصولات خود می‌گذارد. برای اطمینان از مناسب بودن قیمت ابزارهای مختلف لوله‌کشی وب‌سایت ایمالز می‌توانید به مراکز فروش دیگر مراجعه کرده و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

کد مطلب: 210366
برچسب ها: ابزار لوله کشی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *