۰
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

امیدواریم تا پایان مهر رسیدگی به لایحه برنامه هفتم به اتمام برسد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امیدواریم روند رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه تا پایان مهرماه و یا حداکثر هفته اول آبان تمام شود و ما لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بر اساس برنامه هفتم ارائه دهیم.
امیدواریم تا پایان مهر رسیدگی به لایحه برنامه هفتم به اتمام برسد

به گزارش مردم سالاری آنلاین، داوود منظور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره روند رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه با توجه به اینکه اعلام شده بود این برنامه عدالت‌محور است و اینکه چقدر مجلس این شعار دولت را مورد نظر قرار داده است، گفت: از پیشرفت رسیدگی به لایحه برنامه هفتم در صحن مجلس، کاملاً رضایت داریم. یک تعامل بسیار خوبی بین دولت و نمایندگان در حال شکل‌گیری است و توضیحات دولت شنیده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به این‌که تا الان بیش از ۲۵ ماده از ۱۲۰ ماده در صحن رسیدگی شده است، عنوان کرد: البته بخشی از موارد کوچک به کمیسیون برای رسیدگی مجدد ارسال شده است. یک روحیه همدلی و تعامل مطلوبی را بین دولت و مجلس در جمع‌بندی و تصویب نهایی برنامه شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان مهر ماه و یا حداکثر هفته اول آبان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم در مجلس تمام شود و تلاش می‌کنیم بودجه سال ۱۴۰۳ را بر اساس قانون برنامه هفتم ارائه دهیم.

منظور درخصوص این‌که پیش‌تر اعلام کرده بود در برخی از موارد الحاقی به لایحه توسط مجلس دولت نظر دیگری دارد و بنا بود در جلساتی به این اختلافات رسیدگی شود، گفت: بخش عمده موارد مورد اختلاف بین دولت و مجلس توسط رئیس مجلس بخش به کمیسیون تلفیق اعاده و ارجاع شد. تقریباً بخش عمده آنها در کمیسیون رسیدگی شد، ۱۲۰ ماده الحاقی بود که تا ۱۰۰ ماده را در کمیسیون تلفیق در شیفت سوم مجلس بررسی کردیم، ۲۰ مورد هم باقی مانده است. در مجموع فضای رسیدگی به لایحه، همدلانه است و امیدواریم موارد کوچک باقیمانده هم تکمیل شود.

کد مطلب: 204212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *