۰
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳

چگونه پروفیل استیل را با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

از پروفیل های استیل علاوه بر اینکه در صنایع بزرگ استفاده می شود، در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نیز به دلیلظاهر زیبا و جذاب استفاده می شود. این پروفیل در اشکال مربع، دایره و مستطیل وجود دارد و قیمت پروفیل استیل با توجه به عواملی همچون ابعاد، گرید، ضخامت و غیره متغیر است.
چگونه پروفیل استیل را با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

از پروفیل های استیل علاوه بر اینکه در صنایع بزرگ استفاده می شود، در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نیز به دلیلظاهر زیبا و جذاب استفاده می شود. این پروفیل در اشکال مربع، دایره و مستطیل وجود دارد و قیمت پروفیل استیل با توجه به عواملی همچون ابعاد، گرید، ضخامت و غیره متغیر است.

استیل متریالی است که ویژگی های بسیاری دارد. از جمله این ویژگی‌ها، ضد زنگ بودن، دوام و ماندگاری بالا، ظاهر مناسب، قابل بازیافت بودن به صورت کامل، مقاومت در مقابل خوردگی و حرارت و غیره می باشد. بنابراین پروفیل استیل تمام اینویژگی ها را دارد و در صنایع مختلف قابل استفاده است.

در واقع پروفیل استیل از ورق استیل تولید می شود. روش تولید آن اینگونه است که ابتدا ورق استیلی که به صورت رول است توسط دستگاهی باز می شود و سپس در اندازه های دلخواه برش داده می شود. بعد از طی این مراحل از دستگاه هایاتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای شکل دادن نهایی آن استفاده می شود.

معرفی انواع پروفیل های استیل

پروفیل های استیل را می توان به دو صورت پروفیل استیل باز و بسته دسته بندی کرد. پروفیل استیل باز به دو صورت Z و  Uتولید می شود و ضخامت های مختلفی دارد. اضلاع این نوع پروفیل باز است و نمونه های آن شامل نبشی، تیرآهن، میلگرد و غیره می باشد. از پروفیلZ  در ساخت سقف پارکینگ هایمختلف و انبار ها و از پروفیل U برای ایجاد پایه و ستون، در ساخت وسایل باشگاه ها و وسایل شهربازی و غیره استفاده میشود.

اضلاع پروفیل استیل بسته برعکس پروفیل باز، بسته هستند. نمونه های این پروفیل شامل قوطی، کرکره برقی، پروفیل درب و پنجره و غیره می باشد. بنابراین از این پروفیل در موارد بسیاری از جمله حصار کشی باغ ها، ساخت میز و صندلی و از قوطی های مربع و مستطیل در صنعت خودرو و ساختمان سازیاستفاده بسیار می شود.

پروفیل استیل Z

پروفیل‌های استیل نوع Z یکی از انواع مهم پروفیل‌های استیل در صنعت ساخت و ساز و تولید هستند. این پروفیل‌ها به دلیل طراحی منحصر به فرد خود که به شکل حرف Z است، برای انواع مختلف کاربردها مناسب هستند. آن‌ها دارای دو نوار عریض در بالا و پایین و یک نوار وسطی باریک هستند که شکل ظاهری حرف Z را به وجود می‌آورد. این طراحی خاص این پروفیل‌ها را برای استفاده در سازه‌های فلزی، تجهیزات صنعتی، صنایع دریایی و بسیاری دیگر از کاربردها مناسب می‌کند. به علاوه، پروفیل‌های استیل نوع Z به عنوان قطعات سازه‌ای در ساختمان‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پروفیل‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و تحمل بار به خوبی برای این اهداف مناسب هستند. از آن‌جایی که پروفیل‌های استیل نوع Z در انواع ابعاد و ضخامت‌ها آماده می‌شوند، می‌توانند با توجه به نیازهای هر پروژه سفارشی تولید شوند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پروفیل‌های استیل نوع Z یک انتخاب عالی برای پروژه‌های مختلف باشند.

پروفیل استیل U

پروفیل‌های استیل نوع U یکی از انواع مهم پروفیل‌هایاستیل در صنعت ساخت و ساز و تولید هستند. این پروفیل‌هابه شکل حرف U طراحی شده‌اند و دارای دو نوار موازی عمودی و یک نوار عریض افقی در وسط هستند که شکل ظاهری حرف U را ایجاد می‌کند. طراحی خاص این پروفیل‌ها باعث می‌شود که در انواع مختلف کاربردها مورد استفاده قرار گیرند. پروفیل‌هایاستیل نوع U به دلیل مقاومت بالا در برابر خمش و تنش‌ها، به خوبی برای استفاده در سازه‌ها، سیستم‌های حمایتی، و تراشه‌زنی مناسب باشند. همچنین، این پروفیل‌ها در صنایعمختلف از جمله صنعت دریایی و خودروسازی نیز کاربرد دارند.

معرفی گرید‌های پروفیل استیل 

پروفیل استیل گرید 201: پروفیل گرید 201 مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی ندارد، لذا قیمت آن پایین‌تر است و در دکوراسیون داخلی که در معرض رطوبت نیستند، استفاده می شود.

پروفیل استیل گرید 304: این پروفیل مقاومت و استحکام بالایی دارد و از آنجا که دارای خاصیت شکل پذیری بالایی است، می توان آن را به اشکال مختلف درآورد. از این پروفیل می توان در صنایع نفت و گاز، صنایع غذایی و غیره استفاده کرد.

پروفیل استیل گرید 316: مقاومت این نوع پروفیل به مراتب بالاتر از گرید 304 آن می باشد بنابراین در صنایع شیمیایی و صنایع تولید آب معدنی و لبنیات و غیره قابل استفاده است.


کاربرد‌های پروفیل استیل

از کاربرد های پروفیل استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پروفیل های مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به عنوان نرده فلزیبرای درب و پنجره منازل، کناره راه پله ها و همچنین نرده کشی و... استفاده می شود. پروفیل های قوطی مربع و مربع – مستطیل در صنایع خودرو سازی استفاده زیادی دارد. از پروفیل های نبشیهم می توان در ساخت چهارچوب درب های بزرگ آهنی و انواع قالب های فلزی در ماشین آلات استفاده کرد. در سازه های صنعتی و تزئینی کاربرد فراوانی دارد. از قوطی های فولادی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیار استفاده می کنند.

قیمت پروفیل استیل طلایی

قیمت پروفیل استیل طلایی معمولاً تحت تأثیر عوامل متعددیقرار می‌گیرد. این عوامل شامل نوع استیل مورد استفاده، ابعاد و اندازه پروفیل، تکنولوژی تولید، و مکان تولید می‌شوند. به طور کلی، استفاده از استیل‌های با کیفیت بالا با مقاومت به زنگ‌زدگی و خوردگی می‌تواند قیمت را افزایش دهد. همچنین،پروفیل‌های بزرگتر و پیچیده‌تر معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند. نرخ تقاضا و عرضه در بازار نیز می‌تواند به طور مستقیم قیمترا تحت تأثیر قرار دهد. همچنین شرایط اقتصادی و نوساناتنرخ ارز، محل تولید و هزینه‌های حمل و نقل نیز می‌توانند بر قیمت پروفیل استیل طلایی اثر بگذارند.

قیمت پروفیل استیل 201

قیمت پروفیل استیل ۲۰۱ تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد که برای خریداران و تولیدکنندگان این محصول است. یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر بر قیمت پروفیل استیل ۲۰۱، نوع استیل مورد استفاده است. استیل ۲۰۱ یک نوع استیلضدزنگ با کیفیت متوسط است که به مقداری کمتر از استیل‌های با کیفیت بالا مانند ۳۰۴ یا ۳۱۶ مقاومت دارد. اینتفاوت در کیفیت می‌تواند تغییرات قیمتی ایجاد کند. همچنین، ابعاد و اندازه پروفیل استیل ۲۰۱ نیز در تعیینقیمت مؤثر است. پروفیل‌های بزرگتر و پیچیده‌تر معمولاً هزینهبیشتری دارند و این ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارد.

قیمت پروفیل استیل 304

مهمترین عامل در تعیین قیمت پروفیل استیل ۳۰۴ نوع استیلمورد استفاده است. استیل ۳۰۴ یک نوع استیل ضدزنگ با کیفیت بالا است که در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی بسیار مقاوماست. کیفیت استیل می‌تواند تفاوت قیمتی را ایجاد کند.  ابعاد و اندازه پروفیل استیل ۳۰۴ نیز بر قیمت تأثیر دارد. پروفیل‌های بزرگتر و پیچیده‌تر معمولاً هزینه بیشتری دارند. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید پروفیل می‌تواندهزینه را افزایش دهد اما کیفیت و دوام را بهبود ببخشد. نرخ تقاضا و عرضه در بازار نیز تأثیرگذار بر قیمت است. تغییراتدر این عوامل ممکن است به صورت دوره‌ای قیمت‌ها را تحت تأثیرقرار دهند. شرایط اقتصادی، نوسانات نرخ ارز و عرضه و تقاضا برقیمت اثر گذار است. مکان تولید و هزینه‌های حمل و نقل نیزمی‌توانند بر قیمت تأثیر بگذارند. محصولات وارداتی ممکن است به علت هزینه‌های حمل و نقل بالا قیمت بیشتری داشته باشند.

قیمت پروفیل استیل 316

استیل ۳۱۶ یک آلیاژ مقاوم به نیکل و کروم است و دارایمقاومت بسیار بالا در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی است. کیفیتاستیل می‌تواند تفاوت قیمتی را ایجاد کند. ابعاد و اندازه پروفیل استیل ۳۱۶ نیز بر قیمت تأثیر دارد. پروفیل‌هایبزرگتر و پیچیده‌تر معمولاً هزینه بیشتری دارند. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید پروفیل می‌تواند هزینه را افزایش دهد اما کیفیت و دوام را بهبود ببخشد. نرخ تقاضا و عرضه در بازار نیز تأثیرگذار بر قیمت پروفیل استیل ۳۱۶ است. علاوه بر موارد گفته شده، نوسانات نرخ ارز و تغییرات در قیمت انرژی بر قیمت اثرگذارند.

قیمت روز پروفیل استیل 

مجموعه صنایع استیل یزدانی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت، یکی از تامین کنندگان انواع پروفیل استیل، لوله استیل، اتصالات استیل، و ورق استیل صنایع غذایی، صنایع شیر،صنایع داروسازی، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه ها و نیروگاه ها است.

این شرکت با سالها تجربه و سابقه طولانی فعالیت و همکاری با شرکت های مختلف می تواند به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعات استیل در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمتمطابق با استانداردها به عنوان مشاور و تامین کننده انواع پروفیل استیل در کنار شما باشد.

 

کد مطلب: 202236
برچسب ها: پروفیل استیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *