به گزارش سایپانیوز، مجتبی معظمی با بیان این مطلب و با اشاره به افزایش كیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا، ادامه داد: اتخاذ سیاستهای درست در قبال شبكه خدمات پس از فروش گروه سایپا، به رشد و افزایش سهم بازار شبكه خدمات پس از فروش این گروه برای خودروهای وارانتی منجر شده است.
او افزود: در حال حاضر مشتریان محترم گروه سایپا پس از دوران گارانتی خودروی خود نیز میتوانند با مراجعه به شبكه گسترده خدمات پس از فروش، ضمن برخورداری از خدمات ثبت و كنترل شده در شبكه، از اصالت قطعات و خدمات ارائه شده توسط نمایندگیهای سایپایدك بهرهمند شوند.
مدیرعامل سایپایدك تصریح كرد: نتایج حاصل از ارزیابی شركتهای خدمات پس از فروش توسط شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران و اخذ رتبه یك خدمات پس از فروش توسط شركت سایپایدك، گویای حركت درست این شركت در مسیر تعالی و افزایش رضایتمندی مشتریان است.