مدیرعامل سایپایدك گفت: پذیرش خودروهای تحت پوشش گارانتی در شبكه خدمات پس از فروش سایپا در 5 ماه نخست سال جاری، نسبت به متوسط میزان پذیرش در مدت مشابه در سالهای 1397 تا 1402، با وجود افزایش تعداد خودروهای تحت پوشش گارانتی، به میزان 35 درصد كاهش داشته است.
به گزارش سایپانیوز، مجتبی معظمی با بیان این مطلب و با اشاره به افزایش كیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا، ادامه داد: اتخاذ سیاستهای درست در قبال شبكه خدمات پس از فروش گروه سایپا، به رشد و افزایش سهم بازار شبكه خدمات پس از فروش این گروه برای خودروهای وارانتی منجر شده است.
او افزود: در حال حاضر مشتریان محترم گروه سایپا پس از دوران گارانتی خودروی خود نیز میتوانند با مراجعه به شبكه گسترده خدمات پس از فروش، ضمن برخورداری از خدمات ثبت و كنترل شده در شبكه، از اصالت قطعات و خدمات ارائه شده توسط نمایندگیهای سایپایدك بهرهمند شوند.
مدیرعامل سایپایدك تصریح كرد: نتایج حاصل از ارزیابی شركتهای خدمات پس از فروش توسط شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران و اخذ رتبه یك خدمات پس از فروش توسط شركت سایپایدك، گویای حركت درست این شركت در مسیر تعالی و افزایش رضایتمندی مشتریان است.